30 Aralık 2012 Pazar

Yılbaşı Ojesi.. Pastel 317..

Günaydın. Yılın bu son gününden, güneşli bir havadan merhaba.. Bugün bu yılın son yazılarını keyif içinde yazmayı planlıyorum. Önce akşam da kullanacağım, yılbaşı ojemi yazayım. Sonra sırayla değişik konulardan bahsedeceğim. 
Pastel'in kapağında çam ağacı olan, yılbaşı temalı ojelerini duymayan yoktur sanırım. Ben de bu 3 ojeden tabi ki 317 kırmızıyı aldım. Geçen sene çıkardığı ile arasında bir ton fark varmış, geçen seneki daha koyuca bir kırmızı, Bu seneki daha çok parlak nar çiçeğine bakıyor. O ojeyi de geçenlerde sürmüştüm. Hatırlamak isterseniz yazısı burada..
317 numara da simli olması nedeni ile kolay sürülen ve hemen kuruyan bir oje ancak çıkartması tabi yine folyolayarak olacak.

Evet bakıyorum da geçen sene çıkan oje bir toncuk daha koyuymuş.  

 Yine ojenin uçlarına yılbaşı ruhunu en iyi yansıtan simli ojelerden biri olan China Glaze Twinkle Lights isimli oje ile süsleme yaptım.

Yılbaşı günü kombinasyonlarını yeni aldığım yüzük ve bileklik ile yaptım, tabi bunlar akşam değişecekler.

Umarım herkes için yılın bu son günü güzel geçiyordur. Sanırım herkes öğleden sonra falan yavaş yavaş hazırlıklarına başlar. Tabi benim gibi çalışanlar için ancak akşam üstü hazırlık zamanı başlayacak. 
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Dün alsam mı almasam diye düşündüm durdum pis sevgilim vazgeçirdi..
    Ama ama sende ne gördüysem alasım geliyooorrrr ..

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. :-)) kesinlikle al erkekler ton farkını göremez bizim gibi...

    YanıtlaSil
  3. China Glaze ile kombinleyince ayrı bir güzel olmuş:)

    Musmutlu, iyi yıllar olsun:)

    YanıtlaSil
  4. @7-24makyaj.. bence de değişik oldu yılbaşı gecesi için.. sana da çok mutlu sevgi dolu bir yıl olsun canım..:-))

    YanıtlaSil
  5. Dün gördüm bu ojeyi gerçekten geçen seneki ojeden bir ton açık.
    Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  6. @ırmak.. evet ben de önce aynı sanmıştım ama değilmiş..

    YanıtlaSil
  7. çoook güzel olmuş iyi yıllar=))

    YanıtlaSil
  8. muthıs gorunuyor herzamankı gıbı yakısmış guzel tırnaklarına ...;)

    YanıtlaSil
  9. @begumsalurvan.. Tesekkurler iyi yillar:))
    @matruska.. Cok tesekkurler canim ..:))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir ikili olmuş, bayıldımmm! :)

    YanıtlaSil
  11. @tannesi .. Twinkle lightsın yakışmayacağı renk yok bence de :))

    YanıtlaSil