5 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi Essence 45 Numara Date with the Night.

Günaydın, bugün yine bina dışında görevde olacağım için erkenden yazıyorum. Bugün yine uzun zaman önce aldığım ama bir türlü sıra gelemeyen Essence'in eski serisinden Date with the Night'ı sürdüm. istanbul'un kasvetli ve kapalı havasına çok uygun bir oje oldu bence.

 Ne yazık ki ışık eksikliğinden kahverengi-sarı ışıltılı oje resmen petrol mavisi gözüküyor. Işıksız, güneşsiz havadan nefret ettiğimi söylemişmiydim??

 Yüzük kombinasyonu..


Bu kareler de bu sabah İstanbul manzaraları, gökyüzünün değişen ışığını yakalamak için uğraşırken bu griden maviye dönen kareleri yakaladım. İstanbul'un renkleri diye bir dosyamı hazırlasam acaba diye düşünüyorum. Ne dersiniz?
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Şehir dışındayım 10 gündür (Ege'de) ve İstanbul'a dönmeye korkuyorum.
    Ojen de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ojeden geçenlerde ben de sürmüştüm ama pek beğenmemiştim :(
    Ben böyle havaları ve sabahları çok seviyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. @Z&M..thnx...
    @sevdas. teşekkür ederim.. gelme valla napıcan bu yağmurda çamurda burada..:-))
    @ırmak..genelde şikayetçi olmam ama bazen hakikaten ruhum daralıyor.. moralle ilgili bişey..

    YanıtlaSil
  4. Bu ojeyi çok seviyorum ben. Ellerine çokkkkk yakışmış, takılarınla uyumu da harika. Gerçekten çok beğendim senin elinde... :)
    xxx

    YanıtlaSil
  5. @tannesi.. Tesekkur ederim canim ah bi se isik musait olup gercek renkleri yansitabilse kamera super olacak..

    YanıtlaSil