2 Aralık 2012 Pazar

Günün Ojesi Sally Hansen Extreme Wear Pasific Blue

Günaydın. Bugün en sonunda bir Gratis'de bulup aldığım Sally Hansen'in yeni serisi Extreme Wear serisinden Pasific Blue isimli ojeyi sürdüm. Bu oje firmalarında kesinlikle bir dağıtım sorunu var. Bu ojelerin gelmesi baya oldu aslında, her seferinde Sally Hansen logosunu gördüğümde mutlaka sordum, hiç bir yere gelmemişti, hatta bazı eczanelerin falan haberi bile yoktu. Bana ama aynı renkler bunları alın dediler eskileri gösterip. Aynı sorun Golden Rose'da da var, dün CarreFour'a bile hala gelmemişti yeni ojeler. Sonra da PR'dan, pazarlamadan söz ediyorlar. 
Neyse genelde Sally Hansen ojelerden pek hoşlanmam, fazla dayanıklı değillerdir, bunu da denemek için aldım zaten. Renk çok güzel, tam pazartesi gününe uygun, hem mavi hem de iç açıcı bir şekilde parlak.

 Ojenin rengi tam bir lila-mavi, plastik bitişli ve parlak bir oje, akşama kadar dayanırsa da tam not alacak benden çünkü çok da çabuk kurudu. Sürümü klasik Sally Hansen fırçası ile gayet kolay oldu, 2 katta tam istediğim gibi oldu.

Günün yüzük-oje kombinasyonu.. Bazıları yeni, cuma günü Kadıköy'den aldım yine. 

Bu ojenin üzeirne çok yakışacağını düşündüğüm Essence, Snow White koleksiyonundan Prince Charming sürdüm yine.

Pazartesi günü İstanbul'da açık ve güneşli, birazdan görev için dışarı da çıkacağım. Güneş  altında ojelerim pırıl pırıl parlayıp, pazartesi sendromumu geçirecektir diye düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder