11 Aralık 2012 Salı

Günün Ojesi Essence 47 numara Red-y to Go..

Günaydın. Bugün yine Essence'in eski minik şişelerinden daha önce sürmediğim Red-y to Go adlı kırmızı ojeyi sürdüm. Gerçi ojenin isminde kırmızı (red) ile kelime oyunu yapılmış olmasına rağmen,bu renge tam bir kırmızı demek yanlış olur. Daha çok parlak, sedefli pembe-kırmızı hatta biraz da açok bordoya da kaçabilen bir renk. Kötü mü, kesinlikle değil, bana dokusu ile de eskilerin o çok sedefli ojelerini hatırlattı. Sürümü ve kuruması her zamanki gibi kolay oldu.

 Dediğim gibi rengin adını koymakta ilk defa bu kadar zorlandım. Oje kremsi yapıda ama sürdükten sonra da zedelenecekmiş gibi gelmedi bana..

 Bu sefer üzerine Pastel'in numarası silinmiş olan ama hepinizin görür görmez tanıyacağı geçen yılbaşında çıkarılan bu simli siyah ojeyi sürdüm. Oje jel yapıda ve kesinlikle tek başına renk vermeyecektir. İçindeki ışıltılar da tek başına sürülüp, göstermeye yetecek kadar fazla değil zaten.  Şişeden bakınca yoğun bir ışıltı gözüküyor ama aslında tırnakta
 öyle durmuyor. Ki ben bu gördüğünüzü üst üste 2-3 kat sürdüm yoğunlaşsın da görülsün diye, ancak bu kadar oldu. Yine de almak isteyenler için oje hala Pastel standlarında var.

Yüzüklerim yüzüklerim...

Bu ara firmalardan gerçekten yılbaşına yönelik daha çok renk çıkarmalarını ve hemen dağıtıma vermelerini beklerdim. Ama yine koleksiyon çıkaran firma dağıtım yapamadı, dağıtımı düzgün olan koleksiyon çıkarmadı falan. Umarım seneye de aynı sorunlar yaşanmaz.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Şu anda benim de tırnaklarımda Red-y to go var. Çok güzel bir renk ben de sevdim. Ben de kırmızıya daha dönük ama bazı ışıklarda pembe gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. @sevdas.. evet ya o yüzden ben de karar veremedim bir türlü ne renk tam olarak..

    YanıtlaSil
  3. fuŞya gibi rengi var ışıkta ben onu daha cok sEvdım canLı renK yaKışmışDa...

    YanıtlaSil
  4. @matruşka.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. ready to go ya bayıldım.renk nasıl canlı nasıl güzel.:)

    YanıtlaSil
  6. @cosmotrend.. teşekkürler..

    YanıtlaSil