16 Aralık 2012 Pazar

Haftasonu Ojesi Claires'den..

İyi akşamlar. Hafta sonu ojesi biraz geç geldi ama ancak vakit bulabildim. Cuma günü Claires'in uzun zaman önce görüp pos makinesı bozuk olduğu için alamadığım minik ve ışıltılı oje serisinden, gerçi bu ojelerin ne adı var ne de numaralarını görebiliyorum. O nedenle ancak renk ve resimle tarif edebileceğim.

Bir kutu içinde 6 adet minicik, 4.5 ml.'lik ojeler bunlar ve hepsi de yılbaşı şerefine ışıltılı ışıltılılar. İlk olarak içinde kendiliğinden ışıltılılar olan kırmızı rengi seçtim.


Işıltılar görülmeyecek gibi değil ve fırçasının minikliğine rağmen sürmesi çok kolay oldu. Renklendirmesi iyi ama yine de 2 normal kat istiyor. Işıltılar pütürlü değil o nedenle çıkarması da oldukça kolay oldu. Claires'in bu minik ojelerinden daha önce de mat bir seri almıştım ama bunlar daha iyi çıktı. Kutu 12 lira gibi, ojeler çok çok minik olmakla birlikte çok da pahalı bir fiyat değil. tanesi 2 TL.'ye gelmiş oldu. Bu hafta içinde de geri kalanları sürmeye devam edeceğim.
Sevgiler.

9 yorum:

  1. Aaa cok guzellermis.claires bayadir yenilemiyordu ojelerini,iyi olmus bu seri :) gule gule surun canimm.pembeliyi ve en sagdakini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu setin aynısı bende de var canım ve hepside birbirinden güzell özellikle o mor gibi olan yanar döner muhteşem birşey güle güle kullan hepsinii :D

    YanıtlaSil
  3. @kontes.. teşekkürler tabiki hepsini sırayla süreceğim..
    @kozmetikaynası.. teşekkürler sen de güle güle kullan.. denemek için sabırsızlanıyorum hepsini zaten..

    YanıtlaSil
  4. ojenin rengine bayıldım. bu aralar bi oje aşkı aldı başını gitti benim bünyemde.nail arta sardım bu renkte hemen belleğime kazındı :)

    http://goncatakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ben sizi keşfetmekte biraz geç kalmışım ;) süper postlar ...

    YanıtlaSil
  6. Bir kırmızısever olarak, tabii ki bu ojeye bayıldım. Sana da çok yakışmış. Güle güle kullan, diğer renkleri de merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. @goncat..oje aşkı iyidir :))
    @wtf.. Teşekkür ederim:))
    @tannesi.. Claires de var bunlardan değişik çeşitleri de var.. Kırmızı senlik :)) sırayla sürüyorum hepsini şimdi .. Bugün sıra mavide..

    YanıtlaSil
  8. cok hoş ve canlı bır kırmızı...yakışmıŞ...

    YanıtlaSil
  9. @matruşka.. teşekkürler..

    YanıtlaSil