28 Aralık 2012 Cuma

Balms Away Göz Makyajı Temizleyici Krem..

Aslında buna krem demek ne kadar doğru bilmiyorum çünkü bildiğin vax kıvamında. O kadar yoğun ki resmen temizlerken gözümün üzerinde yoğun  bir tabaka krem kalıyor. Ayrıca kullanım şeklini de pek hijyenik bulmadım. Temizlerken ya pamukla bir miktar almak zorunda kalıyorum ya da parmağımla alıp gözümün üstüne sıvamak zorunda kalıyorum, zaten genelde yeterli miktarı alamıyorum.


Gözümü bununla sildikten sonra, peşinden mutlaka gül suyumla gözlerimi de tekrardan temizleyip, kremin fazlasını arındırmam gerekiyor. Aslında güzel temizleyen bir ürün, gözü tahriş de etmiyor ama bana kullanması zor geldi. O nedenle tekrar almayı düşünmediğim bir ürün.
Sevgiler.

4 yorum:

  1. hımmmmmm fazla kremsı urunlerı bende sevmıyorum cok tesekkurler canım

    YanıtlaSil
  2. @kokoshkelebek.. ben de sanırım yine sıvı ürünlere döneceğim bu bittikten sonra..

    YanıtlaSil
  3. sıkmaLı olsaymış daha ıyı olurmus tabı mıkrop bulasmaması acısından sureklı takta kaŞık yada cubuk yardımıyla almak zor oluyordur:/

    YanıtlaSil
  4. @matruşka.. doğru miktarı bir türlü ayarlayamadım malesef..

    YanıtlaSil