1 Aralık 2012 Cumartesi

Hafta Sonu Ojesi.. Gabrini Neon 08 Numara..

İyi akşamlar. Hafta sonu ojesi alır almaz hemen denemek istediğim Gabrini 08 numara neon oje, aslında Gabrini'nin neon renklere sahip olduğunu da bilmiyordum. Bu ojeyi dün öğleden sonra gittiğim Kadıköy, Çilek Sokak, Sıla Kozmetik'de keşfettim. Biliyorsunuz burası aynı zamanda Kadıköy tarafında Golden Lady satan ender yerlerden biri. Değişik bir şeyler var mı diye girip baktığım parfümeride bu sefer de Gabrini neon oje serisini keşfettim. Benim aldığımdan başka sanırım 4 ya da 5 rengi daha var ve tanesi 2 TL., ojenin kaç ml. olduğunu okuyamıyorum ama şişesinden anladığım kadarıyla rahat bir 11-12 ml. vardır. Bundan başka Golden Rose'un da neon renklerini buldum ki onları da daha sonra sürüp göstereceğim.


Geçen yazdan beri kırmızı neon oje arıyorum ve ne yazık ki neonlarını çok başarılı bulduğum China Glaze'de tam kırmızı neon oje yok. Belki 2013 koleksiyonunda çıkar diye umuyorum. Bu ojeyi rafta görünce inanamadım zaten. Dün akşam hemen sürüp, denedim. Oje alt resimdeki fırçasının kalınlığında anlaşıldığı gibi kolayca sürülüyor. Plastik bitişli bir oje ve oldukça çabuk kurudu ancak neon oje olarak çok başarılı değil bence. Tabi bu neon kırmızı yokluğunda idare eder ama biraz daha mat bitişli ama parlak olsa daha iyi olacakmış. 

Bu resimde efekt varmış gibi duruyor ama kesinlikle yok ve ojenin neonluğu en çok da burada anlaşılıyor. Bir diğer dikkat edilmesi gereken konu da ojenin 3 katta daha iyi durduğu, önce 2 kat sürmüştüm ama gözüme renkte boşluklar var gibi geldi ve sabah evden çıkmadan 3. katı da sürdüm. neyse ki kolayca kuruduğu için sorun olmadı. Bu arada parmaklarımda da yine dün aldığım yüzükler var.

Haftaya belki serinin diğer renklerini de alıp denerim. Diğer renklerin daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü kırmızı benim ısrarla aramama rağmen aslında neona çok da uygun olmayan bir renk, sarı, yeşil, turuncu gibi renkler ise neona çok kolay uygulanan renkler. Ne dersiniz seriyi tamamlayayım mı sizce?
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Ayy çok yakışmışş maşallah maşallah :D Ne sürersen sür o ellere herşey yakışıyor yaa <3<3<3

    YanıtlaSil
  2. bayıldımm rengine ama gabrini bulamıyorum..keşke bu kadar seven varken daha iyi bir tanıtım,dağıtım yoluna gitse firma

    YanıtlaSil
  3. @kozmetikaynası.. çok teşekkür ederim.. çok naziksin..:-))
    @esther.. canım bütün hepsi için geçerli bu golden rose, golden lady gabrini dağıtımdan habersizler resmen.. ve müşteri potansiyelini de bilmiyorlar kesinlikle..

    YanıtlaSil
  4. @kozmetikaynası.. çok teşekkür ederim.. çok naziksin..:-))
    @esther.. canım bütün hepsi için geçerli bu golden rose, golden lady gabrini dağıtımdan habersizler resmen.. ve müşteri potansiyelini de bilmiyorlar kesinlikle..

    YanıtlaSil
  5. Cok ama cok guzel bir renk. Bu arada soylemeden gecemeyecegim tirnaklariniz cok guzel ve bakimli gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  6. @AslıHan.. çok teşekkürler.. bu tırnak bakımı ile ilgili yazılar yazmıştım daha evvel..

    YanıtlaSil
  7. Sıla Kozmetik çok sevdiğim bi yer, fiyatları diğer kozmetikçilere göre oldukça uygun, hem de çoğu yerde bulamadığım ojeleri ben de orda buluyorum=)

    bu oje de çok güzelmiş gerçekten, Kadıköy'e gidince ben de alacağım hemen=)

    Bu arada yüzükleriniz de çok güzelemiş, nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler burdaki yüzükler yine kadıköyden bahariyedeki uzak ışıklar'dan yerini bilmiyorsan tarif ederim

      Sil
  8. Biliyorum canım orayı, ptesi hemen Kadıköy'e ışınlanmam lazım=) çok teşekkürler..

    YanıtlaSil