17 Aralık 2012 Pazartesi

Lush Hediyelerim..

Bir süre önce chunli blogda düzenlenen bir çekilişe katılmıştım. Lush ürünleri hediye olarak verilecekti. Bu çekilişi kazanan ben oldum ve paket de cuma günü geldi. Öncelikle teşekkür edeyim çünkü paketin bana gelişi ve yazısı oldukça olaylı olmaya başladı. Biliyorsunuz dün bu yazıyı yazmıştım ama bu sabah düzeltmek istedim ve telefondan blogger app'den yeni yazıyı yazdım. Güncelleme butonuna basmamla birlikte yazı uçuverdi, bu telefondan hiç bir şey yapmamak lazım ama bu düzenlemeyi yapmak için çok acele ediyordum ve işte böyle oldu.
Neyse dün neler yazdığımı da unuttum bu arada, en iyisi ben gelenleri bir daha göstereyim, hepsi çok güzel ürünler.

 Ürünlerin tamamı üstteki resimde, ne yazık ki gelen Twilight duş jeli gelirken dökülmüş. Neyse ki Snow Fairy'nin kokusunu daha çok sevdim, tam boy alacak olsam onu alırım. Sağ alttaki resimde bir banyo balistiği ve şimdilik tam olarak ne işe yaradığını bilmediğim bir sabun var. Lush sabunları genelde çok işlevli olurlar, bunu da mağazaya gidip öğreneceğim en kısa zamanda.

 Lush'ın doğal üretilmiş renkli kozmetiklerinden dudak ve yanaklar için renklendirici, yazmıştım rengi soğuk tonlu bir pembe yanağımda iyi durmadı. Ama dudakta, daha koyu veya nude bir rengin üzerinde iyi duruyor.

Sol resimde Lush'ın yılbaşı için çıkardığı duş jeli ve hediye olarak gelen Rare Blossom tanning oil ve Hello Kitty oje.

Dün yazımda bir kargo probleminden de söz etmiştim. Problemin kargo şirketi kaynaklı bir yanlış anlaşılmadan kaynaklandığı ortaya çıktı ve sevgili Chunli o kadar üzüldü ki onu üzdüğüm için ben daha çok üzüldüm. Tekrar teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Merhaba :))
    Gülegüle kullan sevgili Audrey,, bereketli giriceksin yeni yıla demek ki :)) bakalım benim çekilişmde durum ne olucak :)))

    YanıtlaSil
  2. @selinartun.. teşekkürler.. umarım yeni yılda hepimiz çok şanslı oluruz..

    YanıtlaSil
  3. MNG kargoya şikayetimi ilettim kargomu alan sube icin bir soruşturma yapıp bana geri döneceklerini söylediler.. Henüz bir ses seda yok ama ben o kadar mahcup oldum ki buraya yorum bile yazmaya utandım.. Yaşanan tatsızlıktan dolayı çok üzgünüm..

    YanıtlaSil
  4. @chunlibeauty.. güzelim ben bu konuyu kapattık sanıyordum lütfen üzülme artık olmuş bir aksilik artık sen dert ettikçe ben üzülüyorum..:-(( boşver kargo şirketi sanmıyorum düşmez peşine.. dediğim gibi o kargoyu ben teslim alsaydım hiç sorun yoktu..

    YanıtlaSil