14 Aralık 2012 Cuma

Essence Twilight Koleksiyonu Renesmee's Red Allık...

Evet şimdi geldi sıra Twilight koleksiyonundan ikinci favori ürünüm Renesmee's Red isimli allığa. Allık ilk çıktığında çok kırmızı bulunmuştu, hatta ben de ilk elime aldığımda bu nasıl sürülecek kıpkırmızı olurum falan demiştim. Ama hiç de beklediğim gibi çıkmadı.


Allık bana bu haliyle zamanında çok isteyip de bir türlü cesaret edip almadığım Nars Exibit A isimli allığını hatırlatıyor. Ancak aradaki fark bu allığın gayet hafif ama yeterli bir renklendirmesi varken, Nars allık en ufak bir fırça kaymasında adamı dağlar kızı Heidi'ye çevirir, rengi o derece kırmızı ve fazladır. Bu allığı yine küt uçlu bir bronzer fırçası ile uyguladığında gayet hafif pembeden kırmızıya bir kızarıklık yaratıyor. Günlük olarak bence çok rahat kullanılabilecek bir allık ve ayrıca yazın da bronz tene oldukça yakışacağını düşünüyorum. Allığın gramajı şu anda aklımda değil ama kullan kullan bitmeyecek gibi görünüyor gözüme diyeyim siz anlayın gerisini. Ne yazık ki bu ürün de mağazalarda tükenmiş durumda.
Sevgiler.

6 yorum:

  1. maalesef ben de kaçıranlardanım ve yazına ekrana yapışıp bakanlardan :)

    YanıtlaSil
  2. @makyajlıhaller.. Malesef çok kişi alamadı bunu o kadar az gelmişki ilk görenler alabildi ancak :((

    YanıtlaSil
  3. ıyı gunlerde kullan yanakda daha gguzel daha hafıf durur tabı...

    YanıtlaSil
  4. great blog! would you like to follow each other? let me know!

    YanıtlaSil
  5. bende ilk parmağında gördüğümde çok kırmızı gibi geldi ama fırçayla uygulandığından doğal durmasına sevindim ;)

    YanıtlaSil