31 Aralık 2012 Pazartesi

İYİ SENELER...!!!

Evet bir yılı daha geride bıraktık, bu yıl benim için hem iyi hem de kötü geçti diyebilirim. Blog açmam sayesinde pek çok kişiyle tanıştım, dostum, arkadaşım oldu bu bakımdan çok iyi bir seneydi. Özel hayatımda bazı sıkıntılar yaşadım ama onlar da yaşamın tadı tuzu diyoruz artık ne yapalım. 
Yeni senenin herkes için çok mutlu, sağlıklı, bol kazançlı ve bol gülmeli geçmesini diliyorum. Herkese çok ama çok mutlu seneler...!!!!




Bol hediyeli güzel günler...
Sevgiler....

7 yorum:

  1. amin. hepimize mutlu yıllar abla

    YanıtlaSil
  2. @deniz.. mutlu yıllara canım...

    YanıtlaSil
  3. 2012 den çok çok daha iyi bir yıl olur inşallah :D Musmutlu senelere!!

    YanıtlaSil
  4. @chunLiBeauty.. çok mutlu seneler işallah hepimize.. :-))

    YanıtlaSil
  5. @matruska.. Yanlislikla yorumunu sildim ama iyi dileklerin icin tesekkurler senin de yeni yilin cok guzel ve basarili gecsin.. Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  6. Önemlı olan senın gormendı zaten cınım oLsun amiiin dıyorum ıns guzel oluR ..
    sevgıleR..(:

    YanıtlaSil
  7. @matruşka.. teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil