19 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi Golden Rose Paris 52 numara..

İyi akşamlar, bugün minik Claire's ojeleri sürmeye ara verip dolapta sürülmeden bekleyen birkaç ojeyi süreyim dedim. İlki Golden Rose'un uzun zaman önce aldığım ama unuttuğum ojelerinden biri 52 numara. 

 Oje şişede göründüğünden daha açık renkte ve bu opak görüntü için tam 5 kat sürmek zorunda kaldım. Kesinlikle çok ince yapılı bir oje ama renk tuttuktan sonra görüntüsü cam gibi oldu. Tabi kuruma sorunu olanlar için uygun olmayan bir oje.

Üzerine de yine uzun zamandır varlığını bile unuttuğum Alix Avien 110 numaralı simli ojeyi sürdüm. Bu sefer daha temkinli bir şekilde önce sürdüğüm katlarım kurumasını bekleyip, daha sonra ikinci katı sürdüm. Böylece jel kısmının bozulma riski ortadan kalktı.

Alix Avien'in 110 numarasının gerçekten de güzel durduğunu unutmuştum, benim için yılbaşı öncesi güzel bir keşif oldu. Özellikle koyu renklerin üzerinde güzel duracağını düşünüyorum.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Çok güzel bir mavi ama kat kat sürmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. @ırmak.. evet inanılmaz incelikte bir oje bir türlü tutmadı rengi..

    YanıtlaSil
  3. cam göbeği rengi gibi aklıma akide şekerleri geldi .)
    güzelmiş baya jelatin gibi parlak asadakı ve usddekı resımdekı farkda ılgınç ışık etkılıyor baya simlide sımsızde guzel olmuş ...

    YanıtlaSil
  4. qmatruşka.. renk güzel ama bunu sağlamak zor oldu.. ama bir kere tam renk tutunca güzel duruyor..

    YanıtlaSil
  5. ojelerin cilvesi dıyorum bunAda:)) napcan artık :/zaten böyle bir renk gormedım ama flormar duO yenı serısınde vardır belkide dıkkatımı cekmedı genede bu sekılde olamaZ sen bence 5 kat surmeye dewam Et güzel bir renk olMuş ..

    YanıtlaSil
  6. @matruşka.. Flırmarın duochrome serisinde böyle bir renk yok pastelin ojeleri de daha kalın dokuludut genelde

    YanıtlaSil
  7. hmm***yanİ beLkı vardır umuduylan dedım hanı dıkatlı bakmadım o renklere ama ossun bu hoş 5 kat meş kaT guzelde surmussun zaten 5 kat gıbı durmamış bilE....

    YanıtlaSil
  8. 5 kat mı? Emeğine sağlık o zaman, ben dayanazmazdım herhalde :) Ellerine sağlık çok güzel olmuş gene ama bu yazıda aksesuarlar eksik kalmış, bir yadırgadım sanki...

    YanıtlaSil
  9. @matruşka.. evet belli değil iz yapmadı sürerken neyseki..
    @makyajlıhaller..evet canım ya kış geldiğinden beri bileklik yakamıyorumi dün de yüzüklerimi çekmeyi unutmuşum..:-))

    YanıtlaSil