5 Aralık 2012 Çarşamba

Kasım ayı bitenler..

Bu ay yine bitirdiğim ürünler için kenara para ayırma projesi kapsamında epey bir ürün bitirmiş bulunmaktayım.  Bu para biriktirmeyi uyguladığımdan beri gerçekten ürünlerim daha çabuk bitmeye başladı, ya bol bol kullanıyorum ya da zaten yarılamış olduğum ürünleri hiç ihmal etmeden kullanıyorum sanırım.

Bütün ürünler toplu halde, bu ay ordan burdan topladığım deneme boyu ürünlerden de epey bir bitirdiğim oldu, ama onları hesaba katıp da para ayırmadım kenara. Çoğu kutulardan çıkan ürünlerden zaten.

 Bu ay bitenlerden en sevdiklerim Avon Footworks serisinden ayak peelingi ve Bioderma Sebium Pore Refiner. Bu ürünün tam boyunu alınacaklar listesine ekledim bile. En sevmediğim ise Dr. Murad Perfecting Night Cream. Hayatımda bu kadar kötü kokan ve sürekli gözlerimi yakan bir krem kullandığımı hatırlamıyorum. Yarısından sonrasını sadece dekolte bölgeme ve ellerime sürdüm zaten. Denediğim Rare Blossom ve GK saç bakımı yağlarının ikisinde de memnun kaldım diyebilirim. Saçı besliyorlar ve herhangi bir yağlanma veya ağırlık oluşturmadılar.

 Nihayet bu ay bir de parfüm bitirebildim. Uzun zaman önce aldığım Armani Idole..  Güzel, fresh kokulu bir parfümdür ama yeniden alacağımı da sanmıyorum. Ortada görülen Sephora göz makyajı bazı da kullandığım iyi bazlardan, üstelik de indirimden çok iyi bir fiyata almıştım. Yine rastlarsam indirimde alabilirim. Nihayen Yves Rocher Sexy Pulp mascara ve Mac Lord it Up göz kalemim de bitti. Mac kalem smudge free olmasına rağmen göz kenarlarımdan sürekli akma-dağılma yaptı. Piyasadaki Emily göz kalemleriyle  bile hiç böyle bir  sorun yaşamıyorum.  Sexy Pulp güzel bir mascara ama elimde bitmesi gereken çok mascaram var o nedenle yenisini almayacağım. Leaf Action Gümüş İyonlu su bir çekilişde çıkmıştı bana, yatıştırıcı tonik olarak kullandım. Fena değildi ama cildimde çok büyük bir değişiklik yapmadı açıkcası. Elizabeth Arden göz çevresi kapsülleri ise rahmetli çilekden alınma ve göz çevresini gayet güzel nemlendiren kuru bir yağ kıvamındalar. Ne yazık ki bu tür ürünleri artık uygun fiyatlara getirtemiyoruz.


İşte bu da yılbaşı fonunun son durumu, tam tamına 425 TL. birikmiş durumda, daha önümüzde Aralık ayı bitenleri de olacak. Bu durumda yılbaşı için alışveriş yapabileceğim en az bir 500 TL. olur elimde diye düşünüyorum. Şimdiden alacaklarımı planladım bile. Siz yılbaşında kendinize neler almayı düşünüyorsunuz bakalım?
Sevgiler..

17 yorum:

  1. Ben biten ürünlerden çok biriktirdiğin paraya maşallah diyorum.:)
    Demek ki yeni yılda şahane bir alışveriş yazısı göreceğiz.
    Açıkcası yeni cicilerini merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok ürün bitirmişsin? Biriken para da süpermiş. Bundan sonra ben de böyle yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. @melal..teşekkürler.. evet beklediğimden iyi birikti para.. tabiki bütün aldıklarımı da yazacağım..:-))
    @makyajlıhaller.. önümüzdeki sene de devam diyorum bu para biriktirme işine.. her ay iki üç ürün bile bitse hiç yoktan iyidir..

    YanıtlaSil
  4. Emily göz kalemlerinden bende çok memnunum, hatta geçen gün beş tane daha alıp stokladım. Yılbaşı için kendime bişeyler almayı hiç düşünmemiştim iyi aklıma getirdin kendime bi güzellik yapayım o zaman ben :))

    YanıtlaSil
  5. önemli olan istikrar sanırım. Ben de para biriktirmeye başlamıştım ama ancak 30-40 lira oldu sanırım :) Bu arada avon`un ayak peelingini ben de çok beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. İreem çok özendim, ne kadar güzel bir proje yapmışsın hem bir sürü ürün bitmiş hem de paran birikmiş valla tebrik ederim, darısı hepimizin başına:)

    YanıtlaSil
  7. Biten ürün yazılarını okumayı seviyorum. Öncelikle tebrikler devamını bekliyoruz :)
    Avon footwork serisini ben hiç beğenmedim ama Rare Blossom ürünlerini gayet başarılı buluyorum.
    Yılbaşı alışverişini (kumbara alışverişi mi desem :) bekliyoruz merakla.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Cok faydali bir proje olmus gercekten tebrikler :) bitsin eskiler gelsin yeniler..

    YanıtlaSil
  9. @sihirligunluk..tabiki de yap ben her ozel gunde kendime ufak tefek de olsa birseyler alirim ..
    @modamasallari.. Evet ihmal etmemek lazim hem kullanmayi hem biriktirmeyi..
    @7-24makyaj..yilbasi alisverisi hevesi herseyi yaptirir adama :))herkes urun bitirsin para biriktirsin umarim..
    @morrimel..yilbasi alisverisi mutlaka gelecek.. Avonun fena olmayan urunlerinden biri.. Niye sevmedin??
    @aslihan.. Urun bittikce yenilerini acmak cok zevkli hakikaten de..

    YanıtlaSil
  10. süper biriktirmişsin cidden tebrik ediyorum, güle güle harca, alacaklarını şimdiden merak ettim :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de bayıldım projene, tebrik ediyorum. Harika bir iş çıkarmışlar. Golden Rose duysa gözleri yaşarır; 1,5 liralık kalemlerinin bitmişinin 10 TL ettiğini... :D
    Yılbaşı alışverişini ben de merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. @onorr..yılbaşına 1 hafta kala başlarım harcamaya artık..:-))
    @tannesi..hahha mühim olan değer kazandırmak geri dönüşüm uyguluyorum fenamı.. sanırım ayakkabı olarak geri dönecek bana o bitenler..:-))

    YanıtlaSil
  13. HARİKASIN ŞEKERİM...benim de böyle bir şey yapmam lazım yoksa yıl sonu bütçem de koca bir delik olacak:))

    YanıtlaSil
  14. Azmin başarısı bu, tebrik ederim seni:)

    YanıtlaSil
  15. @özlemtuana..evet en azından bir kısım hediye buradan alınacak iyi oldu.. bir de kart puanlarım var bu yılbaşı rahat edeceğim sanırım ilk defaaa..:-))
    @librabeauty..teşekkürlerr...darısı herkesee..

    YanıtlaSil
  16. ay masallah ya :)) ben de o paranin 2 katini biriktirmistim ama sonra naptiiim gittim spora verdim :P ama iyi oldu eheh :))

    saka maka valla ben de kac haftadir cop bile almiyorum benimkiler de birikti :))

    YanıtlaSil
  17. @naslii.. iyi yapmışsın canım spor iyidir.. :-)) alma zaten yılbaşına kadar bişey indirimler gelirse o zaman bakarız artık..

    YanıtlaSil