5 Aralık 2012 Çarşamba

Bitecek ya da bitecek ürünler..

Uzun zamandır kullandığım ve artık bitsin diye gözünün içine baktığım birkaç tane ürünüm var. Artık sürekli kullanıp bitireceğim yılbaşına kadar diye umuyorum. Tabi biten her ürün için 10 TL. biriktirme kampanyam devam ediyor. Kasım ayı bitirdiklerim de bir sonraki yazıda gelecek.


İşte ürünlerim, FlorMar makyaj bazı, Maybelline Affinitone fondöten, Inglot allık, Jill Iredale aydınlatıcı ve Avon göz kalemi. Bunları bitirmek için sürekli kullanıyorum ve yıl sonuna kadar da bitmiş olacaklarını umuyorum. 
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Kolay gelsin canım, umarım bir an önce biterler:)

    YanıtlaSil
  2. @yelda.. ben de umuyorum bitsinler çok sıkıldım çünkü atıvericem çöpe artık.. :-))

    YanıtlaSil
  3. Flormar makyaj bazını çok merak ediyorum.Memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
  4. @mormenekse.. Simdi linki yollayanadim ama gecen hafta bir yazi yazmistim bazin kendi iyi ama pompa problemi var yaziyi oku istersen..

    YanıtlaSil