24 Aralık 2012 Pazartesi

Günün Ojesi.. Rimmel London Lasting Finish 198 numara Azure..

Evet hediye çekilişini sonlandırdıktan sonra gelelim günün ojesine. Bugün klasik pazartesi mavilerinden Rimmel London Azure isimli ojeyi sürdüm. Rimmel London ojelerine giderek daha fazla aşık olmaya başlıyorum ve her rengini de edineceğim bu gidişle. Sürmesi kolay, kuruması çabuk, renkleri kalıcı ve iki katta opak oluyorlar daha ne isterim ki.

 Bugün şansıma hava da güneşli olduğu için resimler süper oldu. Şu rengin güzelliği güneş altında gerçekten de başka görünüyor. Son resimdeki güneşin oyununa bakarmısınız??

Uzun zamandır takı töreni de yapamadım, bugün bütün bilekliklerim ve yüzüklerimle geri döndüm..

Böyle güneşli havalarda insanın şevki ve neşesi yerine geliyor gerçekten, umarım bir süre daha böyle devam eder.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Audrey'cim inan ben senin takılarına bakmaktan, ojelere bakamıyorum ki:)

    Ama haklısın benim de favori oje markam sanırım Rimmel London, çok yakışmış yine:*

    YanıtlaSil
  2. @7-24makyaj.. teşekkürler canım..takıları ihmal ettim son zamanlarda, daha çok yer vermeye çalışacağım..

    YanıtlaSil