20 Aralık 2012 Perşembe

Günün İkinci Ojesi Golden Rose Jolly Jewels 110 Numara..

Bugün sadece Pastel ojemi sürecektim ama dün akşam Golden Rose'dan denemem için gönderilen ve şu ana kadar hiçbir yerde bulamadığım yeni Jolly Jewels koleksiyonundan 110 numarayı da sürmeden duramadım.   
Ojenin içindeki minik kırmızı pullar ve mavi simler gerçekten de mücevherlere benziyor ve tam da bu sene moda olan mücevher renklerindeler.



Golden Rose'un bu ojesi gerçekten çok değişik ve güzelmiş. Diğer simli ojeler gibi jel yapıda ve şeffaf bazlı değil ki en ilginç yanı bu ojenin. Önce kırmızı ojenin üzerine sürmeyi denedim ama ojenin beyaz alt rengi kırmızının üzerinde kötü durdu. Daha sonra onu silip, daha açık bir renk üzerine sürmeyi denedim. İşte o zaman şahane durdu. Aslında oje direk baz üzerine tek  başına da sürülebilir hatta daha da iyi durabilir o şekilde. Kuruması zor olmadı ama ojeyi çıkartırken tabi zorluk yaşadım. Neyse ki pamuk ve folyo yardımı ile kolayca çıkardım. Ayrıca beni sevindiren bir yanı da tek katta bile ışıltılarını tam olarak göstermesi ve jel yapıda olmadığı için bozulma riski olmaması oldu. Umarım serinin diğer ojelerini de bulup alabilirim bu hafta sonu, çünkü gerçekten sevdim bu ojeyi, umarım serinin diğer ojeleri de buna benziyordur.
Ojeyi gönderen Golden Rose'a da teşekkür ediyorum tabi ki..
Ne dersiniz bir önceki yazıdaki kırmızı Pastel ojemi, yoksa bu ojemi yılbaşı ojem olsun sizce?
Sevgiler.

17 yorum:

  1. çok tatlıymış ojeleriniz:) bir oje uzmanı olarak bloguma ugrayıp nail art denememe bir göz atarsanız çok sevinirim :)

    http://goncatakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. @goncat.. teşekkürler tabi hemen bakıyorum şimdi bloguna..

    YanıtlaSil
  3. Bence bu cok guzel olmus. Bende hemen alicam bu yeni serisinden bir kac oje.

    YanıtlaSil
  4. @aslıhan.. ben kaç haftadır arıyorum bu ojeleri seçerek almak istediğim için ama ne maltepe carrefourdaki ne de içerenköy carrefourdaki golden rose standlarınna bir türlü gelemediler..

    YanıtlaSil
  5. bu çok güzel durmuş ama yılbaşı dendiğinde kırmızı sanki daha akla geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. zaten bu serının arasından en hosuma gıden bu oldu birde beyazlı oje guzel dıgerlerı cok basıt geldı sımlı sımlı karısdırmıslar simi resmen,pullu sımlı olanlar tercıhım daha hosuma gıdıyoR.. beyazın usdundede gayet güzel durmuŞ ıyı gunlerde biTir...

    YanıtlaSil
  7. @basakz... teşekkürler yılbaşı gecesi son dakka karar verebileceğim heralde..
    @matruşka..diğer ojeleri daha göremedim.. hafta sonu gidebilirsem alıp bakacağım..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Rengi gerçekten çok güzel. Ben de ne zamandır bakınıyordum, dün buldum. Kaptım hemen 2 tane =)

    YanıtlaSil
  9. @koyukırmızı.. birde ben bulabilsem süper olacak.. neyse gelmiştir heralde standlara umarım..

    YanıtlaSil
  10. Audrey bak bu da güzelmiş... Ben bir de mrlu ve turkuazlı olanları çok beğendim netten bakınca. Ama yakından hiç görmedim, görürsem başka favoriler de bulabilirim diye korkuyorum. :)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. çok şekerrrrr haribo gibi:))

    YanıtlaSil
  12. bu yeni seri çok güzel,bu da çok şirinmiş,ama şimdilik göremedim hiç bir yerde,heralde Golden Rose standlarında vardır.

    YanıtlaSil
  13. @tannesi.. evet ojemrujumrimelim de gördüklerim arasında en güzeli buydu tesadüf oldu bunu yollamaları bana.. yakından görüp 2-3 tane daha alabilirim..
    @özge.. evet ya da m&m ler gibi...
    @kozmetikturu..o standlarda bile geçen cuma baktığımda yoktu.. bu hafta gelmiştir diye umuyorum artık nihayet..

    YanıtlaSil
  14. @1800lerdeyaşayankabarıkelbiselikız.. evet bence de yılbaşına tam uyacak..

    YanıtlaSil
  15. @no-go.. Evet bence de harika bir ojeymis...:))

    YanıtlaSil