20 Aralık 2012 Perşembe

Günün Ojesi Pastel Simli Yılbaşı Kırmızısı..

İyi akşamlar. Bugünün ojesi Pastel'in numarası silinmiş olan ama geçen yılbaşında çıkardığı ve bu sene de kapağına minik bir çam ağacı koyarak yenilediği kırmızı, simli ojem oldu.



Ojenin sürümü çok rahat ve 2 katta da kapattı ve normal bir sürede de kurudu. Ne yazık ki ojenin üzerindeki numara silinmiş, okuyamadım ama Pastel'in bu muhteşem kırmızısı şu anda bütün Watson's'larda bulunuyor. İçinde bulunan simlere rağmen çıkartması da oldukça kolay oldu. Bu oje ve bir sonraki yazımda tanıtacağım oje bu sene yılbaşı için favorilerim oldu.  Şimdi bir sonraki ojeyi de görelim ve öyle seçim yapalım diyorum.
Sevgiler..

15 yorum:

  1. yeni yıla girerken kırmızı ruj ve oje favorim her daim, bu güzel ojeden mutlaka edinmeliyim:)
    blogumda yeni posta:)
    StyleGlaze Blog!

    YanıtlaSil
  2. @evremedusa.. kırmızı benim de favorimdir ama bir sonraki ojeyi de gör bak..

    YanıtlaSil
  3. bu oje bana hedıye gelmısdı gecenlerde en cok sevdıgım bırınden bayılarak suruyorum çok hoşuma gitti benımde sanada yakışmış gule gule Kullan bitiR..

    YanıtlaSil
  4. @matruşka.. kırmızı renk her zaman kullanılır sen de güle güle sür..

    YanıtlaSil
  5. Geçen sene hemen hiçbir Watsons ve Gratis'e gelmemişti bunlar. Ara ara ara, ölmüştüm. mağaza çalışanlarını haberi bile yoktu. Epey bir süre sonra yavaş yavaş düştüler de, ben de çok şükür alabilmiştim. :)
    Çok güzel bir oje, kırmızı bir tabanla kullanınca çok güzel duruyor. Hiç denemedim ama siyah rengin üstünde de güzel durabilir diye düşünüyorum.
    Güle güle sür sen de, pek yakışmış.
    Gördüğün gibi kırmızı ojelere destan yazma eğilimim var benim... :)

    YanıtlaSil
  6. Aynen OYle çok sağOl senDe ıcınde cok mınık kare kare pullar var bırde kırmızı sımler war,bazen normal kırmızı ojemın usdunede suruyoruM guzel oLuyoR...
    **..s€vgılErlE..**

    YanıtlaSil
  7. Ben de böyle simli bir kırmızı oje arıyodum,ne iyi oldu burada gördüğüm,yalnız ben Watsons'da göremedim,daha dikkatli bakıyım bir dahaki sefere:)

    YanıtlaSil
  8. @matruşka..hımm ben hep tek başına kullandım.. bir de kırmızı tabana süreyim bakalım nasıl duracak.. hem de sen destan yazınca ben çok mutlu oluyorum..:-))
    @matruşka..öyle iyi simler her ojenin üzerine yakışıyor..

    YanıtlaSil
  9. @kozmetikturu..birkaç watsons da gördüğüme eminim. ama bu eskisi vardı yeni çam ağaçlı olanı yılbaşı olmasına rağmen daha hiçbir yerde yok.. satmak istiyorlarsa daha iyi zaman bulamazlardı yani..

    YanıtlaSil
  10. dene dene bordonun uzerındede deneybılırsın ılgınç oluyoR.. sen mutlu oluyorsan daha cok destan yazarım canım benn mtlU ol yterki :)

    YanıtlaSil
  11. Tannesi.. :)) sana cevabımı matruşka diye yazmışım olsun.. bütün yorumlar destan olabilir benim için..
    @matruşka..evet bir de o şekilde denerim..

    YanıtlaSil
  12. hehe evet ben okumadım o taNe ''
    arkadasın yazdıgını sonuna yazmıs destanla ilgili bişilEr :D sımdı gordüm sorun yok ozaman hhihi bende uzun yazıyorum genelde ya aLındım hemen üsdüme biRden içerik onemli ama :DD

    YanıtlaSil
  13. @matruşka.. yorumlara her zaman memnun oluyorum ben tabi ki..

    YanıtlaSil
  14. yılbaşı günü için ideal renk seçimi olur :)

    YanıtlaSil
  15. @1800lerde yaşayankabarıkelbiselikız.. evet çok beğendim ben de..

    YanıtlaSil