21 Aralık 2012 Cuma

Lila Kutu Aralık geldi..

Lila Kutu aslında geçen hafta ve tam da benim doğum günümde elime geçti, tabi bunda paketi benden saklayıp doğum günüme kadar vermeyen kocanın da etkisi var. Neyse kutuyu elime alır almaz önce ağırlığı dikkatimi çekti, doğrusu yılbaşına yakışacak bir kutu olduğunu düşünüyorum. Şimdi ürünleri görelim..

 Kutunun üzeri ve içindeki süslere bayıldım.. Çok iyi düşünülmüş..

 Toplu halde görünce kutunun niye o kadar ağır olduğu da anlaşıldı. Sağ üstteki resimdeki GBB şampuanın bir de bakım kremi var ama onu çekmeyi unutmuşum.. La Natural de denemeyi istediğim bir deodorant ve çantamda yerini aldı. Bioderma yüz temizleme jelinden çok pore refiner gibi bir ürüne daha mutlu olurdum açıkçası ama bu da fena değil.

 Nail Trick soyulan oje gelmiş.. Şimdi bu markayı hiç denemedim ama çok öncesinden soyulan ojelerle tecrübem oldu. Bundan epey önce ilk olarak Lancome getirmişti bu ojelerden ama tutmadı sanırım. Ben de bir tane alıp denemiştim. Bir kere inanılmaz zor sürülüyorlar ve her yeri aynı kalınlıkta olmak zorundaydı. Hatırlıyorum bir keresinde ojeleri sürüp banyoya girmiştim. Çıktığımda neredeyse bütün ojem soyulmuştu. Neyse belki zaman ilerledi, ojeler de ilerlemiştir deyip deneyeceğim yine. Palm'ın fade away kremi, ne yazık ki böyle kremlerin etkisini görebilmek için uzun süre kullanmak gerekiyor. Nesta poşet el ve vücut kremleri ise yine yanımızda taşımak için ideal. Madonna'nın parfümüne ise bayıldım, tam benim sevdiğim gibi çok tatlıi hafif şekerli bir koku. Tam boyunu bile alabilirim.

Bu ayki kutuda favorilerimden biri de oxyload oldu. Kullanırken çok memnun kalmıştım, cildimi çok güzel yaptı ancak sonra çok pahalı diye yenisini almadım. Şimdi biraz daha kullanma imkanım olacak. ActiVar toz maske ise demlenmiş yeşil çay ile hazırlanıyormuş ki mümkün olmayacak bu durumda bu maskeyi hazırlayabilmem. Yeşil çaydan nefret etmem ayrı bir de zaten çay demlemeyi de bilmem. Gelen balonu ise yılbaşı için ayırdım, süslemede kullanacağım.

Ürünleri kullandıkça olumlu-olumsuz yorumlarımı da tabi paylaşmaya devam edeceğim ama genel olarak memnun olduğum bir kutu oldu. Lila Kutu'nun bu şekilde devam etmesini diliyorum.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. çok guzelmış cıclerınn ıyi gunlErde kullanman dılegıylE....

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. harikalar güle güle kullan canıkom:)) bu lila kutu kaç para üyelik canım..

    YanıtlaSil
  4. ben de lilakutuya üyeydim canım ama artık saçma sapan ürün göndermeye başladılar ben de ayrıldım. bu kutu iyiymiş ama:)

    YanıtlaSil
  5. bioderma pore refiner'ı 9 gündür kullanıyorum. şu ana kadar olumlu bir sonucunu görmedim.gerçi daha erken.biraz daha kullandıktan sonra görüşlerimi yazacağım.

    ayrıca ürünlerin hepsini güzel günlerde kullanın :)

    http://goncatakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. selam şekerim öncelikle geçmiş doğum günün kutlu olsun NİCE MUTLU YILLARA.. (nasıl kaçırdım ben bunu ya üzüldüm şimdi)
    lila kutuya gelince güle güle kullan,bende almayı istedim bir ara sonra vazgeçmiştim!! böyle güzel şeyler gelince tekrar düşünmeye başlıyorum:)) kocaman öptümmm..

    YanıtlaSil
  7. @recelim.. Tesekkurler uyelik aylik 19 tl ama sira varmis uyelik icin inanilmaz :))
    @yelda..2 aydir cok guzel kutular geliyor evet bir ara cok bozmustu umarim bir daha olmaz...

    YanıtlaSil
  8. @pinkyfashin.. Tesekkurler..
    @goncat.. Tesekkurler yorumlarini bekliyorum ben de baska bir urun kullaniyorum simdi gozenekler icin yakinda bahsedecegim..

    YanıtlaSil
  9. @janjan..tesekkurler..
    @1800lerdeyasayan.....evet kutu cok cici olmus yilbasina ozel..:))

    YanıtlaSil
  10. @ozlemtuana.. Tesekkurler canim kutladin ya onemli olan bu dusunmen yeter.. Kutuda baya sira var demislerdi gecen ay millet uye olmak icin bekliyormus son kutular iyi gelince.. Sevgiler canim ben de opuyorum kocaman :))

    YanıtlaSil