17 Aralık 2012 Pazartesi

Günün Ojesi Claire's Miniklerine devam..

Dün bahsettiğim Claires minik ojelerin bugün de mavi-mor renkli en parlak olanını sürdüm. Bu oje de hafta sonu sürdüğüm kırmızı ile aynı özellikleri taşıyor. Kolay sürüldü, kolay kuruldu. Serinin en parlak rengi bu, içinde yine minicik ışıltılar var ama çok da belli olmuyor. Gerçi bu ojenin renginin yanında ışıltılar çok da önemli değil. Hatta bence ışıltısız düz bir renk olarak daha güzel. Renk cam gibi parlıyor ve çok canlı gözüküyor.



Bu tarz mavilere bayılıyorum, yaz-kış renk harika duruyor. Ojeler minnacık ama gayet güzel iş görüyor. Claire's'e ilk gittiğimde bu minnak ojelerin mat harici varsa başka renklerini de almak istiyorum. Çok kaliteli ve renk açısından da değişik olduklarını düşünüyorum.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. claire's mini oje postlarını gördükçe seti almadığıma pişman oluyorum:)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikturu.. Claires de hala var bu setlerden.. Ben de çok sevdim bu minikleri

    YanıtlaSil
  3. elektırık mavısı harıka OlmuŞ tırnaklaRda...

    YanıtlaSil
  4. @matruşka.. en sevdiğim renk bu aralar bu renkler..

    YanıtlaSil
  5. bu mavi mükemmelmiş.sadece bu renk için bile alınır bu seri.ayrıca ben size en çok mavi ojeyi yakıştırıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. @basakz... teşekkürler ben de çok seviyorum mavileri..:-))

    YanıtlaSil
  7. yakışana yakışıyor kimi ellerde ten rengınde her renk gıtmıyor işDe üzerlerıne mınıcık sımlerde yakışırmış hani gece ışıltısı misaLi, yılbaşında hangi renk süReceksiN kız merak ettim beLlimi ?

    YanıtlaSil
  8. @matruşka... teşekkürler.. evet belli kırmızı süreceğim klasik olarak yılbaşında kırmızısız olmaz..:-))

    YanıtlaSil
  9. hımm iviT şans getirsin diye hemdE (=
    bende stıker aldım kaR desenLi çok guzeller kararsız kaldım alt baz olarak ne sursem diye frenc yapıp yapıstırabılırım yada bılemyorumki nabsam ogune kadar duşunurum artık :/

    YanıtlaSil
  10. @matruşka.. kar desenine mavi baz da çok yakışır bir dene istesen..

    YanıtlaSil
  11. aa ıvıt bak onu hıÇ dusunmedım pastelın koyu mavısi war bu senın usddekı sürdüğünden bıraz daha koyu olanı var uçlarınada sim sürerim hoş olabıliR mavı gıymeyı duşunuyordum hemde kızz iyifikir weerdin tenk yoU :))

    YanıtlaSil