18 Aralık 2012 Salı

StyleColor ile keyifli bir gün..

Bir süre önce Pembe Ruj tarafından düzenlenen yarışmada ben de Style Color'dan bir saç rengi analizi danışmanlığı kazanmıştım. Style Color danışmanlarından sevgili Esin Hanım ile konuşarak 18 Aralık için randevulaştık ve ben bugün renk danışmanlığı almak üzere saat 11'de Style Color'ın Bağdat Caddesi üzerindeki ofisindeydim. Öncelikle Style Color'ın renk danışmanlığı, stil danışmanlığı, yüz analizi ve makyaj teknikleri, gardırop planlaması veya düzenlemesi, alışveriş asistanlığı, saç renk ve model önerileri, aksesuar seçimleri, imaj danışmanlığı ve koçluğu gibi pek çok alanda hizmet verdiğini ve danışmanlık yaptığını belirteyim.
Benim kazandığım hizmet saç renk ve model önerileri idi. Ama Esin Hanımın kapıdan girmesiyle yeni boyattığım saçlarımı görünce direk olarak bu analizden vazgeçtik.Saçım şu anda o kadar baskın bir turuncu-kırmızı ki kim görse direk saçıma odaklanıyor Saç rengi olarak böyle baskın kırmızı-kızıllar kullanmayı seviyorum ve kızıl rengin de yüzüme aydınlık verdiğini düşünüyorum. O nedenle şimdilik saç konusunu bırakıp, direk benim de daha çok merak ettiğim yüz analizi ve makyaj paketine girdik. Esin Hanım bana zaten  yapmayı bildiğim konularda ufak tefek hileler göstererek yüzümü daha iyi tanımama yardımcı oldu. Gerçekten de gösterdiği bazı hileler bu zamana kadar defalarca profesyonel makyaj yaptırmış olmama rağmen, hiç bir makyaj uzmanının akıl edip de bana göstermediği, önermediği şeylerdi. Mesela benim gözlerim çekiktir ve bu şimdi sizin kulağınız çok hoş bir şeymiş gibi gelmekle birlikte ben bu işten oldukça muzdaribim. Çocukluğumdan beri japon-çinli diye dalga geçmeleri bir yana gülünce ya da kızınca gözlerim resmen çizgi halini alır. Esin Hanım'ın gösterdiği minik makyaj hilesiyle gözlerimin gerçekten çok kolayca biraz daha büyük gösterilebileceğini gördüm. Gösterdiği hileyi aslında bilmeden zaman zaman uygulardım ama farkında olmadığım için de hep kullanmıyordum. Bir de şu sıralar moda olan kedi gözü modeli makyaj gözümü iyice bir çizgi haline getiriyor ki son zamanlarda da o makyajı uygulamakta ısrarcıydım. Beraberce güzel bir sohbet eşliğinde minicik bir makyaj uygulaması yaptık ve ben bu günün gerçekten çok faydalı ve zevkli geçtiğini düşünüyorum. 
 İşte Style Color'un zarif ofisi..


Ve sevgili takma adımın gerçek sahibi..:-)) Hemen yanında minik bir yılbaşı detayı..

Esin Hanım benden bu güzel günü bir cümle ile özetlememi istemişti sanırım şöyle de diyebilirim  Ne kadar uzun zaman geçerse geçsin insan kendini tanımaya devam ediyor, o nedenle ben renklerimle, tarzımla ilgili her şeyi biliyorum böyle şeylere ne gerek var deyip geçmemek lazım. Hem de insanın daima yeni bir şeyler denemesi lazım, monotonluk yaşantımızdan renkleri alıp gidiyor. Bugün hayatıma yeni bir renk ekledim diyebilirim ben. 
Özellikle giyimi kuşamı, makyajı, süslenmeyi seviyorsanız gidip Esin Hanım'ı görün, o tatlı üslubu ile size kendinizin bilmediği şeyler söyleyecek ve bu sayede siz de hayatınıza yeni bir renkler ekleyebileceksiniz.
Pembe Ruj'a, Color Style'a ve sevgili Esin Hanım'a tekrar teşekkürler.
Sevgiler...

İstanbul - Bağdat Caddesi No. 466,  Umut apt. (Sushico’nun üstü) K.4, D.9 Çatalçeşme, Bostancı Mah. Kadıköy
(+90) 216 489 15 49   
(+90) 539 321 77 63
http://stylecolor.com.tr

İzmir'deki arkadaşlar için..
Şair Eşref Bulvarı No 35/1, Montrö Meydanı, Montrö İş Merkezi, K.7, D.804, Çankaya 
(+90) 0232 445 99 55
Facebook'dan takip etmek için..: http://facebook.com/StyleColor   
Twiter'dan takip etmek için..:  https://twitter.com/STYLEColor2





4 yorum:

  1. Uffff çokkk güzelll bende istiyorum :)) Harika bir deneyim olmuş senin için :) Bir de o kadar güzel yazmışsın ki su gibi okudum ve yerinde olmak istedim bilesin :)))

    YanıtlaSil
  2. @selinartun.. çok teşekkürler.. umarım senin de böyle bir eğitime fırsatın olur..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş gerçekten!
    Pekii bir çekik göz olarak, yazıyı nefesimi tutarak okudum; o hileyi anlatacaksın diye.. Ama yok! :(
    Ben de öğrenmek istiyorum o hileyi! :)
    En azından şunu söyle, ben makyajlarımda uyguluyor muyum, uygulamıyor muyum? :)))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. @tannesi.. aslında hepimizin doğal olarak bildiği bişeymiş.. sadece eyelineri kedi gözü gibi yapmıyoruz o kadar.. şimdi izindeyim ama işe başlayınca boş bir yüz resmi çıkarıp onun üzerinde böyle bir çalışma yapıp yayınlayacağım..

    YanıtlaSil