9 Aralık 2012 Pazar

Günün Ojesi Essence 129 Numara The Boy Next Door..

Günaydın.. Bugün çok yazı yazmam lazım, o nedenle hemen başladım erken erken. Öncelikle tabi ki günün ojesinden bahsedeceğiz. Günün ojesi yine pazartesi gününün şanına yakışır parlak petrol-mavi karışımı bir renk, Essence The Boy Next Door. Oje Essence'in yeni şişelerinden ama eski minik şişelerde varmıydı benzer renk hatırlamıyorum. Hatırlamadığım için de ojeyle uzun süre bakıştıktan sonra nihayet aldım ve sürdüm. Sürmesi çok kolay ve neredeyse hemen tırnağı kapatan bir renk, ama iki katta tam istediğim rengi verdi. Kuruması kolay oldu ama sanırım kremsi yapısından dolayı kuruduktan sonra zedelenmekten zor kurtardım.

Resimlerde çok ışık olmamasına rağmen tam da rengini gösterdi neyseki. Bu karanlık sabahlar nedeni ile yakında resim çekememeye başlayacağım. 

 Tabi yılbaşı süslemesini maviye uygun Prince Charming ile yaptım.

Yeni kanat yüzüğüm, bu hafta sonu Bağdat Caddesi Quqla'dan 25 TL.'ye aldım. Quqla bu aralar en sevdiğim aksesuar mağazalarından biri oldu, gerçekten çok değişik şeyler bulunuyor.

Bu arada aldığım minik bir duyumu da paylaşayım. Essence o çok bayıldığımız Vintage koleksiyonunu ne yazık ki Türkiye'ye getirmeyecekmiş. Onun yerine başka bir koleksiyon gelecek ama onu da başka bir yazıda anlatmak istiyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Yüzüklerinize bayılıyorum.
    Essence'n çok ojesi var ama bir çoğunu standlarda göremiyoruz. Mesela bu ojeyi dün girdiğim Gratiste görmediğime eminim.
    :(
    Bulursam kesinlikle alacağım (:

    YanıtlaSil
  2. @weba.. teşekkürler.. gerçekten pek çok gratisde eksik ojeler var daha ama ürün yetişmiyormuş dağıtımdan o kadar çok talep var yani..

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir maviymiş, ben de bulursam alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel zaten mavi hastasıyım ben ne kadar bulsam topluyorum

      Sil
  4. @ırmak.. teşekkürler...

    YanıtlaSil