26 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi.. Golden Rose Jolly Jewels serisinden 105 ve 112..

Bugün de simli ojelerden gitmek istedim ve Golden Rose Jolly Jewels koleksiyonundan yeni aldığım iki ojeyi birden sürdüm. Aslında bugünün ojeleri biraz aceleye geldi, sabah evden çıkmadan telaşla alelacele sürdüm ve resimleri de kontrol edemeden çektiğim için de tırnak üzerinde biraz boşluklar kaldığını sonradan fark ettim.

 Jolly Jewels 105 numara. Aslında tek başına da sürülebilir ki ben öyle sürdüm ama baz renk çok hafif olduğu için arada boşluklar olabiliyor. Ama hafif bir pembe üzerine sürülürse daha iyi olacağını düşünüyorum. Ama simleri çok güzel ve ışıl ışıl..

 İşte bu da 112 numara, pırıl pırıl, ışıl ışıl bir pembe. Hatırladığım kadarıyla China Glaze'in de böyle bir rengi olacaktı. Biraz daha koyusu Love Marilyn olabilir. Sürümü kolay ama pütür pütür oluşu biraz rahatsızlık verebilir. Kuruması çok kolay, hemen anında kuruyor neredeyse, ama çok sık ve üst üste sürmek gerekiyor ki boşluk kamasın arada..

Bilezik ve yüzük kombinasyonumuz.

Tabi arada bir gün atlayınca ojelerimiz birikmiş, neyse telafi edeceğiz yavaş yavaş. Bu gidişle iki ele ayrı oje sürme trendini başlatacağım..
Sevgiler..

10 yorum:

  1. ikisi de süpermiş...bu serinin tamamını alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. 112 nin rengine ba-yıl-dım! ama bu ojesi nasıl çıkacak onu da düşünmeden edemiyorum...

    YanıtlaSil
  3. @nilgün.. evet ben de hepsini alma yolundayım yavaş yavaş..:-))
    @goncat. çıkarması çok basit oldu bu konuda bir yazı yazmıştım..
    http://audreyinsekerleri.blogspot.com/2012/07/surpriz-bir-urun.html buradan okuyabilirsin..

    YanıtlaSil
  4. Ben henuz alamadim bu seriyi, ne zaman Golden Rose standina gitsem gelmedi diyorlar :/ 105 numaraya asik oldum, size de cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  5. @AslıHan.. sorma ben de baya bir bekledim gelsin diye nihayet geldi.. hepsi var standlarda..

    YanıtlaSil
  6. Yaaa... Bloglarda gördükçe bu ojeleri kıskanıyorum. Bir ben denk gelemedim herhalde. Çok yakışmış, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. @makyajlıhaller.. Teşekkürler bütün standlara gitmiş olması lazım artık bulunur heralde

    YanıtlaSil
  8. Renkler süper audrey'cim güle güle sür:) ben de görünce 2 tane kaptım:)

    YanıtlaSil
  9. @yelda.. iyi yapmışsın ben de hepsini almamak için zor tuttum kendimi..:-))

    YanıtlaSil
  10. yıne mor yıne guzeL yaKıştırmıssın Pullu oldugu ıcın çok seVdimm...gule gule BitiR sıyahLı olanını ve beyaz pullu olanından alıcagım fıyatları ındıgınDe...
    svgılEr.

    YanıtlaSil