23 Aralık 2012 Pazar

Hafta sonu ne sürdüm??

İyi akşamlar, hafta sonu daha önce de sürüp tanıttığım bir ojeyi sürdüm. Genelde sürdüğüm ojeyi bu kadar kısa aralıkla bir daha sürmem ama bu sefer dayanamadım. Sebebini şimdi anlayacaksınız.

 China Glaze Hunger Games koleksiyonundan günün anlam ve önemine uygun olarak Smoke and Ashes isimli ojeyi sürdüm. Dünyanın sonu geyiklerinin döndüğü bu hafta sonuna çok uygun olacağını düşündüm.

Mavi taşlı yüzük eski Accesories'den almıştım, diğer kurukafalı yüzük ise yine pazardan alındı.

Smoke and Ashes benim CG koleksiyonumun içinde en sevdiklerimden biri. Şimdi bu kıyameti de böylece atlattıktan sonra tekrar yılbaşı ojelerine dönebiliriz.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. Rengine bittim. Mavi taşlı yüzüğüne ayrı bir bittim :)

    YanıtlaSil
  2. @1800lerdeyaşayankabarıketeklikız.. aslında tam da siyah değil içinde yeşil ışıltılar da var o nedenle çok değişik duruyor..

    YanıtlaSil
  3. @ilkeizmirli..teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil
  4. siyah asİLLiğin zerafetin rengi bana göRe çok guzelmış rengı ıcındekı sımleride cabası bayıldım ıyı gunlErınde bitir...

    YanıtlaSil
  5. ojeye bayıldım:) hergün 4 gözle yazı bekliyorum:)izninizle bende audreyin şekeri olmak istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğeniyorum bu ojeyi de! Çok yakışıyor ellerine... :)

    YanıtlaSil