20 Aralık 2012 Perşembe

Yeni Mim gelmiş...

Bugün de sevgili Kozmetik Aynası beni değişik bir konu ile mimlemiş. Konumuz Neden Makyaj yapıyoruz? Aslında bu sorunun pek çok cevabı  olabilir, makyajı sırf o cici ürünleri kullanmış olmak için bile yapanlar var. Ama benim açımdan durum farklı tabi.. Şimdi ilk sorumuzla başlayalım.

-Ne zaman kozmetiğe-makyaja ilgi duymaya başladınız?
Annemin makyaj masasını yakalanmadan karıştırabilecek yaşlardan beri kozmetiğe ilgim var ve kozmetiğin içinde ojeyi apayrı bir yere koyuyorum. Lise yaşlarımda bile tırnaklarımı kesmekten hoşlanmazdım ve o zaman liselerde sürekli olan kontrollerden de ne yapar eder kaçardım. Onun dışında ruj ve parfümler de diğer favorilerimdir. Hele ki annemin eskiden sürekli kullandığı YSL koku beni benden alır.

-Makyajsız nasıl hissediyorsun?
Tuhaf bir şekilde rahat hissederim. Bu kadar makyaj yapmayı seven bir insan olarak, yaş da ilerleyince makyajsız görünmek istemez diye düşünülebilir. Ama iş yeri haricinde diğer yerlerde makyajlı ya da makyajsız olmamın pek de önemi olmuyor. Makyajı günlük olarak yeni denemeler yapmak için kullanıyorum. Ama makyajsız yaşayamam diye bir durum da yok. Yaz aylarında ve özellikle de tatilde hiç makyaj yapmadan geziyorum.  Ama bak oje sürmeden yaşayamam o ayrı..:-))

-Makyaj hakkında neleri seviyorsun?
Çok basit olarak yeni denemeler yapma imkanı vermesini seviyorum. Renkleri karıştırmayı, hiç denemediğim renkleri de denemeyi seviyorum. 

-Üç vazgeçilmez ürünün?
Buna ojeyi saymadan cevap vereceğim. Bu durumda lip balm ya da gloss, maskara ve allık 3 vaz geçmeyeceğim ürün olur. Hepsi de hem gece hem de gündüz makyajında gerek ağır gerekse de hafif olarak kullanılabilecek ürünler.

İşte makyaj ve kozmetik gerçeklerim de bu şekilde.. Kozmetik Aynası'na teşekkür ediyorum.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ben teşekkür ederim canım beni kırmayıp cevapladığın için :)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikaynası.. rica ederim cevaplamazmıyım hiiçç..:-))

    YanıtlaSil