11 Aralık 2012 Salı

Clinique Chubby Stick Richer Raisin..

Clinique Chubby Stick'leri uzun zamandır denemek istiyordum ama hem renklerinin çoğunun bana göre çok açık renk olması hem de fiyatları nedeni ile uzun süre almayı erteledim. geçen cumartesi günü Boyner'de Clinique'in yüzde 20 indirimini görünce hadi dedim alayım da deneyeyim bari. Aslında o 99 TL.'ye satılan seti de alacaktım ama içinde çok da heves ettiğim bir şey olmadığını görünce almamaya karar verip sadece bu 011 Richer Raisin isimli Chubby'i aldım.

Gördüğünüz renk bu serinin neredeyse en koyu rengi ama yine de dudakta istediğim koyuluğa ulaşması için birkaç kar sürmem gerekti. Nemlendirmesi falan fena değil ama hiç kalıcı da değil, hele benim gibi dudak yemek gibi bir huyunuz varsa asla kalıcı olmayacaktır. Oldukça yumuşak ve dikkatli olunmazsa ucu zarar görebilecek bir ürün ama makyaj çantasının içinde taşınabilir. Bundan sonra diğer renklerini de alırmıyım derseniz almam çünkü dudakta daha iyi duran ve renk vermesi daha iyi ve daha ucuz başka kalem rujlar var. Normal fiyatı 49 TL. ben indirimde 39 TL' ye aldım. Dudakta hafif renklerden hoşlanıyorsanız fena bir seçenek olmayabilir ama yoğun renk isteyenlere uygun değil bence.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Ayy rengi cok korkutucu gozukuyo ama ciltte cok guzel durmus. Bakicam buna, cok saol.

    YanıtlaSil
  2. @Aslıhan.. korkulacak bişey yok 4-5 kat sürmem gerekti resmen tam renk versin diye.. istediğin miktarda ayarlamak mümkün..

    YanıtlaSil
  3. kalici olmamasi kotuymus,ama rengi cok guzel gorunuyor :) ben intense serisini merak ediyorum bir de :) gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
  4. Ben de merak ediyordum aslında bu kalemleri ama fiyatları çok geliyor. Dudak ürünlerine o kadar paralar vermek zoruma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  5. @zibabetül..evet o intense serisi daha yoğun renkli olabilir..teşekkürler..
    @makyajlıhaller..yaa ben de uzun süre almadım ama bu yılbaşı indirimleri mahfetti beni..:-))

    YanıtlaSil
  6. Alıyım mı almayım mı diye tereddütteyim ne zamandır renkleri güzel duruyor ama bana fazla yağlı geldi yapısı ama yinede hafif renkli balm niyetine kullanılabilir ..güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  7. elidaa.. evet aynen renkli balmlar gibi şu anda sürdüm böylee hafif bir renk versemmi vermesemmi kararsız kaldı kendileri..:-)))

    YanıtlaSil
  8. ben de kalıcı olmasını ve biraz daha renk vermesini tercih ederdim,belki o zaman çookk hoş bir bordo olabilirdi :(
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. @tanuryasha.. evet rengi çok hafif.. intense serisine de dün tempteliadan baktım çok da fark yok..

    YanıtlaSil