12 Aralık 2012 Çarşamba

Catherine Arley Terracota Allık..

Bu allığı evimin oradaki ucuzcu dediğimiz ve neredeyse her şeyi satan bir mağazada görüp, denemek için aldım.  Denemek için aldığım allık beklediğimden iyi çıktı. Allık olarak kullanabilmekten başka, pembe tonlu bir aydınlatıcı olarak da kullanılabiliyor. Renk vermesi de gayet iyi, Sephora'nın  bronzer fırçası ile allık sürdükten sonra elmacık kemiklerimin üst kısmına hafifçe uyguluyorum. Hafif bir pembe aydınlık veriyor. Eğer allık olarak kullanacaksam da daha yoğun olarak allık fırçası ile uygulama yapıyorum. Açık ve buğday tenlilere çok yakışacak bir renk bence.


Ürünün fiyatı 7.5 TL. ve performansını görünce diğer iki rengi de almadığıma pişman oldum, her an gidip onları da koleksiyonuma katabilirim.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. aynı ürünü aynı şekilde bende almıştım bir kişi daha bunu almazdı heralde diye düşünüyordum postu okuyana kadar :)
    bende sevdim iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynican.. Teşekkürler diğer renkleri de koydum kafaya eğer kalmışsa gidip alacağım ..

      Sil
  2. doğal tonları sevıyorumm buda dedıgın gıbı bgday ve acıklarda mukmmel oluR..ıyı gnlerde kullann

    YanıtlaSil
  3. @matruşka.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan. Rengi gerçekten çok hoş duruyor =)

    YanıtlaSil