21 Aralık 2012 Cuma

Günün Ojesi Essence Cookie Love..

Tünaydın. Bugün tırnaklarıma rafta görünce çok sevdiğim ama maalesef tırnağımda hiç ama hiç sevmediğim bir oje sürdüm, Essence Cookie Love. Oje rafta ve tabi özellikle de spot ışıklar altında şahane bir ışıltılı açık sütlü kahve gözüküyor. Ama tırnaklarımda altın sarısından biraz koyuca durdu ve hiç hoşuma gitmedi. Zaten bu deneyip, sevmeyip bir kenara kaldırdığım ojeler baya birikti. Burada şimdi bir kamuoyu yoklaması da yapayım bari. Eğer bu benim bir heves alıp da yakışmadığını farkettiğim ve bir daha kesinlikle kullanmayacağım ojelerimi bir çekilişe koysam ne dersiniz? Şu anda devam eden çekiliş değil tabi, bundan sonra düzenleyeceğim başka bir çekiliş. Cevaplarınızı bekliyorum.

 Neyse ki 2 katta rengini vererek, çabucak da kurudu. O nedenle bir şikayetim olmadı ojeden. Ama hiç yakışmadığı kanaatindeyim, o nedenle ayrı bir kutuya kaldırdım bile.

Üzerine biraz daha ışıltı versin diye Golden Rose 69 numara sürdüm. Ama bu bile benim mutlu etmeye yetmedi. Bu karanlık günlerde daha koyu, daha ışıltılı renkler istiyorum kesinlikle.

Evet cevaplarınızı bekliyorum. Ne dersiniz, bir daha kullanmayı düşünmediğim ojelerden bir çekiliş yapalım mı? Dediğim gibi ojelerin hepsi sadece bir kere sürülmüş olacak.
Sevgiler.

9 yorum:

  1. hayal kirikligini cok iyi anliyorum.cunku ben de kac defa isiklarin altinda piril piril parlayan ama eve geldigimde hic sevmedigim bir kac oje almistim :)

    YanıtlaSil
  2. @piamia.. evet ya böyle o kadar çok oje oldu ki elimde..

    YanıtlaSil
  3. bence böyle bir çekiliş çok güzel bir fikir.
    ayrıca oje çok kötü durmamış,simlerle hoş olmuş.:)

    YanıtlaSil
  4. @basakz.. yok ben pek sevmedimm gerçekten yılbaşı geçsin de yeniden çekiliş yapıp eğlenelim..-))

    YanıtlaSil
  5. bunu ben pek begenmedım rengını daha koyu bır kahverengı yakısırdır sana sankı bılemıyorum ama sim ile fena durmamış ...

    YanıtlaSil
  6. @matruşka.. evet bence de çok iyi olmadı..

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok beğenmedim maalesef :( Bence kullanılmayan dolabına kaldırmak doğru karar. Zaten kahve tonlarında oje genel olarak inanılmaz zor bir olay.

    YanıtlaSil
  8. Maalesef ben de pek beğenmedim :( Zaten kahve tonlarında oje genel olarak çok zor.

    YanıtlaSil
  9. @no-go.. Koyu bir kahve olsaydi gene olurdu ama bu cok renksiz geliyor gozume..

    YanıtlaSil