24 Aralık 2012 Pazartesi

Hediye Çekilişim Bitti.. Veee Kazanannn...

İyi akşamlar. Çekilişi 1 gün erken bitiriyorum, çünkü yarın uzun uzun akşamlara kadar oturmam gereken bir yerde olmam gerekiyor. Eve gelişim gecikecek ve dolayısı ile de çekiliş için yapmam gereken işlemler de gecikecek. Bu durumda paketi de hemen kargoya veremeyecektim. O nedenle bu akşam sonlandırdım ve hemen açıklıyorum sonucu..
Öncelikle herkese çok ama çok teşekkür ediyorum ve belki klasik ama keşke herkese ufak tefek birşeyler yollayabilseydim. Maalesef bir kişi kazanmak zorunda yarışmayı.  


 Herkesi tek tek yazdım, bu arada o kadar çok link bırakamayan ama yarışmaya katılmak isteyen oldu ki. Önce onları elemeyi düşünüyordum ama kesinlikle kıyamadım. Link verip paylaşanlara haksızlık olmasın diye onlara 2 hak, diğerlerine de 1 hak vererek bu sorunu çözdüm. Bundan sonraki çekilişlerde hep bu sistem olacak, evet düzenlemek çok zor ama kesinlikle buna değdi.

 Veee kazanan 319 numara ile AVRİL'S WORLD adlı blogun sahibesi oldu. Kendisini çok tebrik ediyorum.

Bakalım Avril ne demiş... 
AVRIL'S WORLD dedi ki...
Merhaba :)
herkese bol şans

avrilsworld2010@gmail.com

http://avrilindunyasi.blogspot.com/2012/12/yilbasi-cekilisleri.html
Sevgili Avril'e mail attım, bana en kısa zamanda dönmesini bekliyorum. Eğer hemen adresini yollarsa cici paketi yarın yola koyulacak..


Kazanamayanlar lütfen üzülmesin blogumun 1. yaşı ve sevgililer günü  yaklaşıyor, her fırsatta sizlere yine ufak tefek de olsa hediyeler vermeye çalışacağım.
Sevgiler...

10 yorum:

  1. Süper bir yılbaşı sürprizi oldu benim için umarım senin için de çok güzel sürprizlerle dolu bir yıl olur çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Süper bir yılbaşı sürprizi oldu benim için umarım senin için de güzel sürprizlerle dolu bir yıl olur çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. cekilis yaparken ben de zorlaniyorum.o kadar israr etmeme ve kesin konusmama ragmen link birakmayanlari da yine dahil ediyorum.elimde olsa herkese gonderecegim...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. @piamia.. İlk defa yapıyorum ya bir de tecrübesizliğime denk geldi bir dahaki sefere daha sistemli olacağım ama değdi kesinlikle buna :)) link konusuna hiç girmeyelim zaten :))

    YanıtlaSil
  5. :( BENDE İSTİYORUMMMM :) TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  6. @senabilen.. alırım ben sana...:-))

    YanıtlaSil
  7. tuh GENE kazanamadım ben ama ya .:( kazanana gule gule kullansın dıyorum ama hayırlısı ...

    YanıtlaSil
  8. @Avrilsworld.. güle güle kullan iyi yıllar tekrardan.. :-))
    @Matruşka.. üzülme bu sene daha pek çok çekiliş düzenlemeye karar verdim mutlaka kazanacaksın bir hediye..

    YanıtlaSil