19 Aralık 2012 Çarşamba

Avon Glimmer Stick Göz Kalemi..

Avon'un meşhur Glimmer Stick göz kalemlerini bilmeyen yoktur sanırım. Ben de bir süre önce kullanmıştım. Şimdi de en sevdiğim renk olan sugar plum'ı yeniden aldım.


Rengi bu ışıksız havada tam belli olmamış ama tam şeker gibi ışıltılı bir bordo denilebilir. Asansörlü olması da kullanım kolaylığı sağlıyor ve kalemtraşla açma sorununu da ortadan kaldırıyor. Ucu yumuşak ama Avon'un diğer kalemleri gibi çok da yumuşak değil. O nedenle göze sürülür sürülmez dağılmıyor.Ayrıca bu rengin de her göz rengine yakıştığını düşünüyorum ben. Kalemi hafifçe dağıtarak da güzel bir buğulu makyaj elde edilebiliyor. Serinin diğer renklerini de almayı düşünüyorum. Şu anda yılbaşı kataloğunda 6TL.'den satılıyor sanıyorum.
Sevgiler.

13 yorum:

  1. Ben de grisini aldım çok güzeller:) güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. gule gule süR kızz siyahını aldım bende harikAlaR ya watsınsdan da bir kalem almıŞtım oda çok iyiydi bol simli 8 tl ydı bıraz tuzlu ama değeR...

    YanıtlaSil
  3. @gamzedurmuşcançulhaoğlu... teşekkür ederim.. grisi de güzeldir eskiden kullanmıştım..
    @matruşka.. teşekkürler.. pastelin de çok güzel simli kalemleri var..

    YanıtlaSil
  4. pastele degılde sımdı baktım ısmı
    * miS TEN * cosmetics eyelıner made ın E.U 163 no yesıl renk ama nasıl guzel anlatamam sana çok kalıcı rengıde cok hoş gıttıgınde bu markaya bir bak derim watsonsın makyaj reyonunun onunde oluyor genelde...

    YanıtlaSil
  5. Mavi rengine bayılıyorum twilight sparkle rengi, hatta uzun süredir yoktu son katalogda görünce stok yaptım:)

    YanıtlaSil
  6. @matruşka.. Watsonda bakacağım bu dediğin markaya

    YanıtlaSil
  7. @evremedusa.. Diğer renkleri de almayı düşünüyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  8. bak bence bıkaC kaleM aL da derım memnun kalıcagına sevıcegıne emınIm..
    sevgılEr..

    YanıtlaSil
  9. @matruşka.. Alıp deneyeceğim mutlaka..

    YanıtlaSil
  10. bende de grisi ve yeşili var. uzun süredir kullanmadım ama kullandığım dönemde çok memnun kalmıştım. özellikle grisi çok güzel...bu rengi de güzelmiş güle güle kullanın..

    http://goncatakipte.blogspot.com/


    YanıtlaSil
  11. ay ben bu rengini nasıl görmemişiiiim:) ben de pek mamnunum avonun asansorlu simli kalemlerinden ama bu rengi nasıl kacırırım kendime şaşıyorum suan hemen sipariş etmeliyim:D

    fashionfromsmyrna.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Avonun sayılı sevdiğim ürünlerinden:)) Bende de aynı rengi var gerçekten çok güzel:)

    YanıtlaSil
  13. @goncat.. grisini ben de kullanmıştım evet ışıl ışıldır..
    @fashionfromsmyrna.. koyu renkler favorim olduğu için direk bunu seçtim ben tabi..
    @7-24makyaj..stoklamak lazım bunları avon kesin üretimden kaldırır beğendik ya..

    YanıtlaSil