27 Aralık 2012 Perşembe

The Balm Material Girl Lip Balm..

Bu lip balmı geçtiğimiz Gratis indiriminden almıştım ve tabi ki unutmuşum.  Balm'ın dudak ürünleri genelde çok güzel,  rujları mat ve kadifemsi glossları da parlak ve nemlendiricili oluyor. Balm Shelter Material Girl lip balmın rengi koyu böğürtlen rengi ve çok çok hafif bir meyve kokusu var. Dudakta hafif ıslak ve nemli bir his bırakıyor ama yapış yapış değil.


Sanırım Gratis The Balm'da indirimi % 40'a çıkarmış, beklediğimiz % 50 idi ama yine de bu eksikleri olanlar için iyi bir indirim. Yılbaşı alışverişlerinde herkese kolay gelsin.
Sevgiler...

6 yorum:

  1. merhaba :) ben az önce gratis'e gittim ve bahama mama ve balmjovi paletini %50 indirimle aldım.ilgilenen bayan bazı ürünlerde %40 bazılarında 50 indirim olduğunu söyledi.yani aklınızda kalan bir şey varsa hemen gidin.:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. @basakz.. Yarın bakacağım bana yakın olan gratisde durum nedir diye balm değil de bourjois istiyorum bu sefer

    YanıtlaSil
  3. belli markalarda varmış şu anda max factor hatırlıyorum,2.üründe vardı güzel bir indirim.bir de essence'e breaking dawn ürünleri gelmiş yine güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. ala ala mağazaya göre değişiyormu benim gittiğim gratistede herşey %40 indirimliydi.Bu glosslardan bende iki tane almak istiyorum yalnız fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  5. @basakz.. Yarın gratise uğrayıp kesin nedir öğreneceğim birbirlerinden habersiz bunlar :))
    @selen..%30 indirimde 12-13 tl gibiydi sanki bakarım yarın..

    YanıtlaSil
  6. bu rengı sevıyoruM gule gule Sürünesin..

    YanıtlaSil