12 Aralık 2012 Çarşamba

Cildi Kuru Olanlar Dikkat!


Neutrogena’dan Kuru Ciltleri Anında Rahatlatan Formül: Neutrogena Besleyici Bakım Kremi
Neutrogena Besleyici Bakım Kremi , yoğun besleyici formülü ile çok kuru ciltlerde bile anında rahatlama sağlar. Cilde 24 saat nemlendirme sağladığı ve ciltteki gerginliği alarak cildi rahatlattığı klinik olarak kanıtlanmıştır.
Formülü E vitamini ile zenginleştirilmiştir. Cilt bariyerini güçlendirerek cildi dış etkenler nedeniyle oluşabilecek kuruluk problemlerine karşı korur. Tüm vücudunuz ve yüzünüz için kullanabilirsiniz.
Dermatologlar tarafından test edilmiştir.

Ambalaj şekli :300ml
Tavsiye edilen tüketici fiyatı: 12,90 TL

Neutrogena Besleyici Bakım Kremi.jpg

3 yorum:

  1. ındırımde 5 tl olmus bır ara yılbasında mıgroslaRda bıyerde okumusdum gene olursa kacırmam alırım aklımda zaten ellerın fena kuruyo ..

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. Yılbaşına doğru indirim olacaktır mutlaka ben de bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. evet ya suanda hıcbıyerde gormıyorum ben ındırım hosuma gıden watsınsda pahalı geldı bı gratısde var %30lar bırde tepe homada şu kOkulu yanke mumların kucuk boyu 5 tl okDr almadım:Dheryer talandı buyuk boyuda yoktu ..

    YanıtlaSil