4 Aralık 2012 Salı

Sephora indirimi alışverişi..

Dün iş dönüşü Palladium'a uğrayınca Sephora'dan gelen yüzde 20 Black Card indiriminde de faydalanayım dedim ve işte ganimetim.


Benefit'in bu içinde deneme boyları bulunan ve kitap şeklindeki seti uzun zamandır denemek istediğim bütün ürünleri barındırıyor.


Öncelikle Porefessional makyaj bazı, Hello Flawless fondöten, bo-ing bo-ing kapatıcı ve Hello Flawless pudra. Kitap kapağı gibi açılan setin kapağında adım adım ürünlerin nasıl uygulanacağı da anlatılıyor ve açılan kartın altından da bir adet ayna çıkıyor ki bunu da ayrıca sevdim.


Bu sabah ilk uygulamamı da yaptım. Porefessional makyaj bazı 7.5 ml. olmakla beraber, uzun süre yetecek gibi görünüyor çünkü çok az bir miktarı bütün yüzüme yetti. Aynı şey ne yazık ki fondöten için geçerli olmayacak. Çok ince, doğal duruşlu ve mat yapılı bir fondöten olmakla beraber kapatıcılık için iki kat sürülmesi gerekiyor, bu da çabuk biteceğini gösterir. Neyse memnun kalırsam tam boyunu alırım diyorum. 



Bo-ing bo-ing'in iki farklı renkde kapatıcısının, karıştırılarak kullanılması önerilmiş, ben de o şekilde uyguladım. Çok az bir miktar göz altlarıma yetti. Buraya kadar üç ürün de paketten çıkarılıp, çantaya atılarak kullanılabilecek şekilde tasarlanmış. Ancak pudra paketten ayrılmıyor. O nedenle ayrıca kullanılması olmuyor, ancak bütün seti çantaya atarak, gün içinde kullanılma imkanı olabilir. İçindeki fırça ise ürün ancak çantada taşınırsa kullanılır, yoksa özellikle de pudra fırçası olarak tercih edeceğim bir ürün değil. Ürünleri sabah 7.00 gibi sürdüm ve şu ana kadar sadece burnumun üzerinde bir parlama oldu.Gözenek görünümünün azalıp azalmadığını da uzun süreli kullanımda karar verebileceğim. Ürün 89 TL.'den indirimle 67 TL.'ye geldi. Sephora Black Card sahiplerine seçecekleri bir üründe yüzde 20 indirim verdiği için bu alışverişi yaptım. Sizin de Black Card indiriminiz varsa, denemek istediğiniz bir üründe bu indirimden yararlanın derim. Çünkü Benefit  ürünleri veya parfümler hiçbir zaman bu kadar indirime girmiyorlar.
Sevgiler..

15 yorum:

  1. Her brow-bar ziyaretimde gözüm bu sete takılıyor; ancak %20 indirim zamanımın gelmesini bekliyorum :)))

    Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
  2. @bveç.. çabucak versinler sana da indirim o zaman..:-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Sırf ambalajları için alınır bu marka :)

    YanıtlaSil
  4. @ırmak.. evet The balm'ın daha da kalitelisi ve cicisi..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, içindeki fondötenin ve pudranın rengi standart mı acaba? Cilt tonumuza uygun olanı seçme imkanımız vardır umarım...

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir set. Arkadasim kullanip cok ama cok memnum kalmisti. Ozellikle porefessional ve boingden. Gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  7. Benefit'ler kapları için bile alınabilir :D Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. benefit aşkı bu off offf bnm olsun hepsi :)

    YanıtlaSil
  9. @makyajlıbetty.. hayır standart değil ama çok seçenek yok sanırım.ben medium rengini bulunca aldım hemen..
    @aslıhan..teşekkürler memnun kalırsam tam boylarını almayı düşünüyorum ben de..
    @j.d... teşekkürler.. bence de hepsi çok tatlılar..
    @kittybianco..insan hepsini almak istiyor gerçekten benim de almak istediğim birkaç şey daha var..

    YanıtlaSil
  10. benimde aklıma girdin şekerim ya hemen almalıyım güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  11. @ÖzlemTuana.. teşekkürler.. benefitin bir sürü şirin seti var insan hepsini almak istiyor feci şekilde..

    YanıtlaSil
  12. Benefitin ürünleri özellikle setleri acayip albenili oluyor yakın zamanda bende bir kaç ürününü aldım ama böyle set olunca daha hesaplı oluyorlar ..ben fondöteninden çok memnun kaldım hiç parlama ve yağlanma yapmadığı için ama seninde tespitlerine tamamen katılıyorum :)Güle güle kullannnn

    YanıtlaSil
  13. @elidaa.. çok teşekkürler.. başka ürünlerini de alıp denemek istiyorum ama biraz elimdekileri azaltayım da öyle.. sen de aldıklarını güle güle kullan yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  14. Bana uygun rengini bulabilirsem alacağım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. @makyajlibetty..rica ederim..

    YanıtlaSil