26 Aralık 2012 Çarşamba

Dünün Ojesi Claires'in Minik Pembesi..

İyi akşamlar, dün maalesef yazı yazamadım çünkü eve geç geldim ve direk yatağa attım kendimi. O nedenle bugün telafisini yapacağım. Öncelikle dün sürdüğüm ojeyi aradan çıkaralım. Claire's'den aldığım minik ve ışıltılı ojeleri biliyorsunuz, dün yine onlardan birini bu sefer pembe-gül kurusu renkli olanı sürdüm. Açıkçası bu ojelerden kırmızı ve mavi dışındakileri çok başarılı bulmadım ama sürmeden de bırakmak istemediğim için yine de sürüp deniyorum.


Duruşu ve sürümü fena değil, ama gerçekten çok da ışıltılı, zevkli bir oje değildi bence. Bir daha sürmesem de olabilir. Bu serinin sadece mavi ve kırmızısını kullanacağım sanırım.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Rengi güzelmiş aslında.

    Şu bir kere sürüp bir daha sürmem dediğimiz ojelere bir çare bulsak çok güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  2. @ırmak.. ben karar verdim yılbaşından sonra bu ojelerle ki baya fazlalar çekiliş yapacağım..

    YanıtlaSil