31 Aralık 2012 Pazartesi

MakeUParfume ve Evoria.com'dan kazandığım yeni yıl hediyelerim geldi..

Hediye çekilişlerini çok seviyorum ve mümkün olduğu kadar da katılmaya çalışıyorum tabi çok fazla şartları yoksa. Bu çekilişin de şartları zaten otomatik olarak yerine getirilmişti, zaten evoria.com'a üyeyim  ve hediye de Clinique'den güzel bir set olunca hiç dayanamadım ve hemen katıldım. Perşembe günü açıklanan sonuçlara  göre de kazananlardan biri ben olmuşum. Kargonun bugün gelmesini bekliyordum ama evoria beni yanıltarak cumartesi gününe yetiştirmiş kargoyu, çok mutlu oldum.
Şimdi neler geldiğini de görelim.

 Çok güzel gümüş rengi bir makyaj çantasının içinden (çantayı da çekmiştim ama nedense bulamadım) sol üst resimdeki ciciler çıktı. Vücut peelingini hemen kullandım, biraz kokusu tuhaf ama güzel temizliyor. Yüz yıkama sabununu henüz kullanmadım. Dramatically Different Nemlendiriciyi ise bilmeyen yoktur sanırım, çok hafif, yağlı ciltlere uygun bir nemlendirici.

 Çok güzel bir nude ruj, ismi de blushing nude. Zevkle kullanmaya başladım bile, çok güzel nemlendiren bir ruj. Yılbaşı ruhuna uygun kırmızı bir çanta içinde minik boy bir pudra çıktı, rengi tam bana uygun. Minik kabuki fırçamla beraber çantama attım bile.

Repairwear Lift Night gece kremi, henüz buna da başlamadım ama hafif yapıda, yağlanma yapmayacak bir kreme benziyor. Ve meşhur High Impact Macara'nın çanta boyu, çanta boyu ürünlere bayılırım zaten. hem denemek için yeterlidir hem de insanı sıkmadan çabuk biterler. Bu mascara da çantamda yerini aldı. İyi oldu Dior çanta boyu mascaram da bitmek üzereydi.

Daha hep birlikte nice hediye etkinliklerine diyorum. Kargomu bu kadar çabuk yolladığı için evoria.com' a ayrıca teşekkür ediyorum.
Bu arada izlemede kalın, bu sene benim de pek çok hediye etkinliğim olacak, şimdiden planlamaya başladım bile.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Güle güle kullan Audrey, bu sene senin çekiliş yılın oldu sanırım; yeni yılda da şansın bol olsun :) İyi seneler!

    YanıtlaSil
  2. ayy çok güzeller. rujun rengini çok beğendm. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Çekilişlerde bu aralar şanssızım gelen hediyelerini güzel günlerde kullan canım şansın hep bol olsun.:)

    YanıtlaSil
  4. Süper:) bu aralar bayağı şanslısın gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel hepsi, güle güle kullan ve mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canımm, mutlu yıllarrr :*

    YanıtlaSil
  7. @bvec.. Tesekkurler hepimizin sansi iyi olsun yeni yilda.. Mutlu yillar..
    @ilkeizmirli.. Tesekkurler bece de guzel bir renk :))
    @melal.. Yeni yil sans getirsin sana da tesekkurler..
    @makyajlihaller.. Tesekkurler boyle gider isallah..
    @onorr.. Tesekkur ederim canim mutlu yillar sana da..
    @kontes.. Cok tesekkurler iyi seneler..:))

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan Audrey, çok güzeller. :)
    Şansın daim olsun, maşallah! :)

    YanıtlaSil
  9. @tannesi.. Teşekkürler yeni yıl hepimize bol şans getirsin :))

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canımmm harikalar hepsi:)

    YanıtlaSil
  11. @nasli.. Tesekkurler canim..

    YanıtlaSil