12 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Ojesi Essence 40 Numara Absolutely Stylish..

Günaydın. Bugün yine Essence'in eski ojelerinden 40 numara Absolutely Stylish isimli kahverengi ojeyi sürdüm. Oje koyu bir acı kahve olmakla beraber, içinde minik ışıltılar da bulunduruyor. Sürümü oldukça kolay oldu, neredeyse tek katta kapattı. Essence'in bu eski ojeleri kaldırmasının hakikaten yazıl olduğunu düşünmeye başladım. Yeni ojelerin daha kremsi yapıda olmasından dolayı daha çabuk zedelendiğini düşünüyorum, bu eski seride böyle bir sorun yoktu.

 Resimlerin rengini ojenin renginin tam anlaşılması için biraz açmak zorunda kaldım. Tam acı kahve aslında ama içindeki ışıltılar yine de çok belli olmamış.

 Yılbaşı serimize yine Essence Snow White koleksiyonundan Huntsman ile devam ediyoruz. Huntsman gerçekten gördüğüm en iyi flake yapıya sahip ojelerden biri.  İçinde hem büyük hem de küçük parçalar var ve jel yapıda olmasına ve üst üste sürmeme rağmen çok da büyük bir kuruma sorunu olmadı. Ayrıca bu kadar üst üste jel yapıda ve flaky ojeyi mesela Klean Kolor'da sürseydim o jeller üst üste birleşip, jöle olup, elimi sürdüğüm anda parçalanırdı. Denedim biliyorum.

Günlük yüzük kombinasyonum, yeni aldığım kanat yüzüğümü çok seviyorum. Bu ara sıkça göreceksiniz o yüzüğü.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. mİncik yüzükler cok hoş gozukuyor pulsuzda guzel ama pullu sımLı oLunca uzerinde daha bır hoş durmUş yakışmış.

    YanıtlaSil