10 Aralık 2012 Pazartesi

Cilt Bakımı Mimi..

Sevgili onorr beni mimlemiş. Mimin  cilt bakımı rutinim konusunda olması da ayrı bir güzellik olmuş, zaten en sevdiğim konu, hemen resimlere geçiyorum.

Üst sol resimde bütün cilt bakımı ürünlerim toplu halde görülmekteler, gözünüz korkmasın bu nasıl uyguluyor bunların hepsini diye, hepsinin yeri ve zamanı var. Üst sağda Dior nemlendirici maske ve yüz peelingim var, peelingi iki günde bir banyodan sonra hafifçe uygulayıp, peşine de nem maskesini sürüyorum. Bir süre geçtikten sonra da eğer ciltte fazlası kalmışsa hemen pıt pıt kağıt havlu ile alıyorum. Alt solda şu anda makyaj temizlemek için kullandığım ürünler var. Alt sağda bulabildiğim en yüksek faktörlü güneş koruma ürünü olan Neutrogena sunblock yer alıyor ve yazın bunu sürmeden evden adım atmıyorum. Evet biraz beyaz beyaz oluyor önce ama koruma faktörünün yüksekliği uğruna katlanıyorum.

Sol üstte gündüz ve gece kullandığım kremler görülüyor. Bu aralar yüzüm çok nemsiz kaldığı için Neutrogena'nın onarıcı günlük bakımını kullanıyorum, gece ise Benefit Firmology sürüyorum, fena değil sanki. Bunların yanında gözneklerim sıkılaşsın diye kullandığım bir Pore Refiner'ım vardı ama bitti ne yazık ki. Sol altta daha önce bahsettiğim ve insanın her sürüşünde yiyesinin geldiği Lush Bubble Gum Lip Scrub yer alıyor ve 2-3 günde bir uyguluyorum. Uygulamadan sonra dudaklarım pürüzsüz oluyor. Sağ büyük resimde ise unuttuklarım var. Nonique yüz yıkama kremi Lila Kutu'dan gelmişti, sabahları yüzümü anti-aging olmasından dolayı bununla yıkıyorum. Diadermine matlaştırıcı günlük kremi de Pore refiner'ım bittiği için kullanmaya başladım.

İşte bu aralar cilt bakımı rutinim böyle..
Sevgiler...

9 yorum:

  1. Ürünlerin güzel görünüyor canım, Dior nem maskesi parfümlü mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz tuhaf bir kokusu var nemlendirmesine diyecek yok tabi

      Sil
  2. ala ala o neutrogenanın kremini hiçbir yerde görmemiştim acaba siz nerden satın aldınız? birde fiyatı nedir? birde aldıklarınızı güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kremi amerikadan bir arkadaşım getirdi kendine alırken bana da almiş fiyatı bilmiyorum sma 10 dolardan fazla değil hatta az bile olabilir

      Sil
  3. Benim de bu mimi hazırlamam gerek ama ben daha az ürün kullanıyorum galiba... Herkesin mim yazısına baka baka, benim cilt bakım rutinimin eksik kaldığını düşünmeye başladım.
    Seninkiler çok güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yap bakalım görelim herkesin ihtiyacı farklı farklı olabilir

      Sil
  4. dıAdermıne NIn sütünden memNunmusun kuru ve hassas olanı kullanmıssın sanırım cinim sen ıyı temızlıyormu ?bende yuz kremı war baya guzel geliyor heryas aralıgı ıcınde mevcuT serilerinde ...

    YanıtlaSil
  5. @matruşka.. Evet diadermine ürünlerinden memnunum.. Başka ürünler de kullandım

    YanıtlaSil
  6. ımm tşklEr..aynenn cok ıyıler kımılerı alırken tereddutluymus de markadan gayet ıyı mrka bencE...

    YanıtlaSil