13 Aralık 2012 Perşembe

Essence Twilight Koleksiyonu, Bella's Secret Pudra..

Aslında bu ürüne aydınlatıcı mı pudra mı diyeceğime karar veremedim. Çünkü bazı bloglarda sadece aydınlatıcı olarak kullanıldığını okurken, bazı bloglarda da pudra gibi tüm yüze uyguladıklarını gördüm. Ben de bu ikinci gruba dahilim. Çünkü bu pudranın tanıtımında Bella'nın vampir olduktan sonra ışıldayan yüzünün ilham alınarak yaratıldığı söylenmişti. Ürün oldukça sert kıvamda ve kesinlikle alırken tozutma falan yapmıyor ve en iyi düz uçlu bronzer fırçaları ile uygulanıyor. Çok abartılmadığı sürece de yüzün çok fazla ışıldaması tehlikesi yok. Ben günlük makyajda bile bir kaç defa kullandım.


Görüldüğü gibi sarı tonlu bir ürün. Ben parmağımdaki rengi alması için baya ovalamak zorunda kaldım. Elimin üstüne de oldukça yoğun uyguladım ve dağıtmadım. Yüze uyguladığında elimin üstüne verdiği renkten biraz daha açık duruyor. Özellikle gece makyajlarında hafifçe ışıldamak için bütün yüze rahatlıkla uygulanabilir. Onun dışında normal makyajda aydınlatıcı olarak da iyi iş görecektir. Ne yazık ki Limited Collection olduğu için tükendi. Ben Bahariye Gratis'den ve Efe Kozmetik'e gelen seriden 2 adet aldım. Bir tanesi de zaten bir okuyucuma gidecek. Essence'in bu temalı koleksiyonları daha sık ve daha fazla miktarda getirmesini diliyorum ki her isteyen rahatça ulaşıp alabilsin.
Sevgiler.. 

22 yorum:

  1. şimdiye kadar hiç essence ürünü kullanmadım ama yazılanlara bakılırsa herkes oldukça memnun. sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben yetişemedim bu pudraya veya aydınlatıcya. Eğer çok pigmentli değilse, tüm yüze hafifçe uygulamakta bir sorun yoktur herhalde...

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş lütfen devamı gelsin:((

    YanıtlaSil
  4. @lightpink..teşekkürler.. gerçekten bazı ürünleri umulmayacak kadar kaliteli çıkıyor..
    @makyajlıhaller.. evet ben de öyle uygulama yaptım birkaç defa çok abes durmuyor..
    @özlemtuana.. evet daha gratis indirimi ve bu koleksiyonun devamı gelecek merak etme...-))

    YanıtlaSil
  5. Ben de tüm yüzüme uyguluyorum, hatta öyle akşamları falan değil, bildiğin tüm günlük makyajlarımda... Aldığımdan beri kullanıyorum. Biter mi acaba? Hatta ilginç olan kısmı da söyleyeyim; ben kuru cildim yüzünden asla pudra kullanmam, üstelik pudranın o mat görüntüsünü sevmiyorum. Ama bu pudra harika. Ne cildimi kurutuyo,ne de fondoteni matlaştırıyor..

    YanıtlaSil
  6. @luna.. evet sanırım senin gibi mat bitiş sevmeyenler için ideal bir bitiş veriyor bu pudra.. biteceği konusunda ise ciddi şüphelerim var..:-)))

    YanıtlaSil
  7. Ben bu ürünü çok sevdim oldukça işlevsel.Bazen sadece aydınlatmak istediğim bölgelere uyguluyorum, bazende tüm yüze.Ama dekolte vs giyeceksem hafiften dekolte bölgesine dokunduruyorum çok güzel duruyor.Ürünün kullanımalanı geniş yanii :))

    YanıtlaSil
  8. Ben aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve çok sevdim.Günlük kullanmak için uygun.Fazla ışıltı vermiyor.Bugün Üsküdar Rossmann'a uğradım son 1 tane vardı onu da kaptım.

    YanıtlaSil
  9. @kozmetikperisi.. Gerçekten dekolte için de çok iyi bir fikir teşekkürler paylaltığın için :))

    YanıtlaSil
  10. @begummy.. Çok iyi yakalamışsın Rossmannda güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan, özellikle bu koleksiyon geldiği ara %50 indirim olması çok erken ürünlerin tükenmesine yol açtı sanırım. Ben de pigmentlerden edinebildim:)
    StyleGlaze Blog:)

    YanıtlaSil
  12. @glaze.. evet indirimden dolayı da bir yoğunluk oldu zaten mağazalarda. o arada gören aldı.. sen de güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  13. çok kullanıslı bır urun olmus aydınlatıcı sade bornz bır allıgın usdune bıle kullanırım ıyı gnlerde kullanasın.......

    YanıtlaSil
  14. Teknik bir nedenle gecikmeli okuyorum yazıları, haliyle yorumlarım da gecikmeli geliyor... :/
    Bu pudra, daha doğrusu bu koleksiyon harika! Ben de kaçırdım bu koleksiyonu ve çok üzülüyorum. Çekilişler son umudum! Ben de eğer edinebilirsem, tüm yüzüme uygulamak için deliriyorum. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  15. @matruşka..teşekkürler her şekilde kullanılabiliyor gerçekten ışıltılı ama çok da değil..
    @tannesi.. Birkaç gündür göremedim seni hiç.. Umarım herşey iyidir.. Hafta sonu şaşkınbakkal gratisde bu twilight ile ilgili bir etkinlik var galiba ama tam anlamadım belki gelmiştir yeniden.. Ve teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  16. Audrey, eksikliğimi fark etiğin için teşekkürler. :)
    İyi sayılırım, çok iyi olmasa da...
    Bloguna bıraktığım bir önceki yorumda, sanırım bahsetmiştim; pc de bir sorun oldu ve birkaç gün blogları okuyamadım sadece otomatik postlarım yayınlandı. Şimdi geriden geriden okuyup, yorumlarımı bırakıyorum.
    Ben de gördüm o etkinliği ama anlamadım ne olduğunu... Bu koleksiyon ve indirimler benim çok ters zamanıma denk geldi, hepsi hayal oldu bana. :(
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. O yorumu yazdığım post da buymuş zaten; hiç kafam yerinde değil benim... Ben de gecikmeli yazıyorum diye yorum bırakmıştım Audrey'e, acaba yorumu göndermeyi beceremedim mi diyordum... :)

    YanıtlaSil
  18. @tannesi.. :)) senin makyajlarının eksikliği hissedilmezmi? Umarım herşey yoluna girer biran önce..

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim Audrey, inşallah! :)
    Hızlı geri döndüm, blogumu güncelledim ve yarın güzel bir FOTD yazısı hazırladım; beklerim. :)

    YanıtlaSil
  20. @tannesi.. Hemen bakıyorum bloga.. Hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir ürün, gerçekten işlevsel. Ben alamayanlardanım :/

    YanıtlaSil
  22. @sevdas. evet malesef çok çabuk tükendi bu koleksiyon..

    YanıtlaSil