7 Aralık 2012 Cuma

Günün Ojesi China Glaze Ring in the Red..

Tünaydın. Bugün yazmakta geciktim ama sabahtan beri dün okuyamadığım yazıları okudum öncelikle. Bugün artık iyice yılbaşı moduna geçtiğimiz için China Glaze'in geçen seneki yılbaşı koleksiyonunda yer alan şahane simli kırmızı ojesi Ring in the Red'i sürdüm. Öyle bir oje ki yaz, kış, güneş yağmur farketmeyecek, çamura düşse parlayıp görülecek bir oje. Bence China'nın en güzel ojelerinden biri. Jel kıvamında olasına rağmen içindeki simli taneciklerden ötürü boşluk kalmasın diye 3 kat sürmeme rağmen hemen kurudu.

Ahh bir de güneş olsaydı bu ojenin görüntüsü şahane olacaktı, yağmurda bile parıl parıl duruyor.. 

Günlük yüzük kombinasyonu.. Bu kuru kafaların her şeklini almış durumdayım, kurukafa modası geçerse yandım..:-))

Uzun zamandır sürmediğim yılbaşı temalı China Glaze'lerimi ve diğer ojeleri sürmeye başlıyorum artık. Hatta bu akşam yine konad disklerimle üzerine süsleme yapmayı düşünüyorum.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. rengine bayıldım,gerçekten tam yılbaşı ojesi:)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş gerçekten. Bu arada yüzük parmağındaki yüzüğe bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış, bayıldımmm <3

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten şahane bir renkmiş...

    Ayrıca kuru kafa modası geçmez ya çok güzel çünkü sana da ayrı bir yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  5. @kozmetikturu.. gerçekten en sevdiklerimden biri oldu bu oje benim de..
    @teşekkürler.. onu dün pazardan aldım..:-))
    @kontes.. teşekkürler canım..
    @7-24makyaj..umarım yakın zamanda geçmez.. :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Alllaaaam. Yuzuklerde ojede muhtesem. Hele orta parmaktaki kucuk kurufaya bayildiim.

    YanıtlaSil
  7. oyy oyy tam yeniyıl konsepti :)
    yüzüklerde fena bu arada :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. @aslihan..tesekkurler hepsi Kadikoyden alinma onlarin..
    @piamia..tesekkurler :))yilbasina kadar boyle..

    YanıtlaSil
  9. Kudurdum burada, kudurduuuummmm! :)
    Çokkk güzel... Ellerine çok yakışmış.
    Bunu sürerken aklına geldim mi hee, geldim mi söyle! Bir daha söylee! :)
    Evren duy sesimi, istiyorum bu ojeden; hem de çok istiyorum.
    Çok çok çok beğendim, iyi günlerde kullan. Konad monad yapma buna; bırak böyle kıpkırmızı kalsın, böyle çok güzeeellll! :D
    Evet, aşık olmuş olabilirim... <3

    YanıtlaSil
  10. @tannesi.. Canim gelmezmisin artik kirmizi ve bordoyu surerken hep aklimda oluyorsun zaten.. Bu rengi gecen sene hediye setlerinin icinde gorup almistim bilmiyorumki hala varmi?? Benim de hic beklemedigim kadar guzel cikti bu renk tesekkur ederim..:))

    YanıtlaSil