1 Aralık 2012 Cumartesi

Epilette Tüy Dökücü Ped.. Denedimm..

Herşey sabah yeni Gratis katalogunda Epilette Tüy Dökücü Ped diye bir ürün görmemle başladı. Daha çnce de oradamıydı bilmiyorum ama benim dikkatimi ilk defa  çekti. Akşam üzeri eve dönerken uğrayıp Gratis'den aldım ve eve gelir gelmez de nasıl kullanıldığını okuyup, hemen denedim.


Ürün böyle minik bir disk halinde, diski eline takıp tüylü bölgeyi ovuşturmak gerekiyor. İddiası tüyleri döktüğü ve aynı zamanda cildi de ölü deriden temizlediği.
Şimdi öncelikle epilasyon yaptırdığımı ve kalan tüylerin de artık lazerin görmediği, ya çok minik ya da çok açık renk tüyler olduğunu söylemeliyim. Diski önce kolumda denedim, kolumdaki tüyler sarıya yakın renkte ve inceler, 3-4 dakikalık bir ovalama sonucu kolumdaki tüyler ve ölü deri olduğu gibi gitti. Diskin üstü hafif bir zımpara kıvamında ve sanırım tüyleri acıtmadan koparıyor. Kökünden aldığını sanmıyorum çünkü çok acırdı o zaman. Diski çok da bastırmadan uygulamak gerekiyor çünkü cildi tahriş edebilir. Daha sonra da mutlaka bir parfümsüz bir bakım kremi ile cildi beslemek gerekiyor. Diskin kendisinin yanında 5 adet de yedek pedi var. Yanlız o pedler bitince ayrıca yedek satılıyor mu yoksa yeniden bütün paketimi almak gerekiyor bilmiyorum. Acil durumlar için kullanışlı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Fiyatı 16 TL. olması lazım. 


İşte kolumun durumu, tüyden eser kalmadı ama daha yoğun ve sert tüylü bölgeler için nasıl sonuç gösterecek bilmiyorum. Dediğim gibi benim tüylerim oldukça ince ve sarı renkte.

Sonuç olarak bana faydası olan/olacak bir ürün oldu. Yazın bol bol kullanırım bunu diye düşünüyorum. En büyük kolaylığı da oturduğun yerde uygulama yapılabilmesi. Siz de denerseniz fikrinizi söyleyin.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Ben görmüştüm.denemeyi düşündüm ama karasız kaldım.yorumun için teşekkürler.sanırım alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @begummy.. Aswangın yorumuna göre işe yaramıyormuş biraz daha yorum bekle istersen..

      Sil
  2. Aynı işlevde başka bir markanın ürününü kullanmıştım. İlk başlarda acayip memnun kalmıştım ama zamanla tüyleri sertleştirdiğini ve çoğalttığını görünce hemen bıraktım. Ben yüz için olan versiyonunu kullanmıştım. ah kafam aah diyorum. Ben hiç bulaşma derim. Hatta sakın bulaşma bile derim. Hatta götür çöpe at bile derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aswang.. Hımm gerçektenmi en iyisi tek biryerde deneyim bunu ben yüzde kullanmayacağım zaten gerek yok üzüldüm başına gelene umarım düzene girmiştir sonradan

      Sil
  3. Malesef canım girmedi. Zaten sorunluydu yüz bölgem bu daha beter yaptı. Lazere başladım. Oh be dedim :)
    Ben kollarımda ve bacaklarımdada denemiştim. Sonuç aynı. Jiletten farkı yok mantıken. Kökünden almıyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aswang.. Çok üzüldüm ama lazer tam görüyordur şimfi tüyleri ve kısa zamanda azalır benim zaten 3-5 tüyüm var onları da koyultanazmışım ne yapsam öyle demişti epiyi yapsn kız bana.. Dediğim gibi daha sert tüyler üzerinde de etkisi nasıl olur bilmem

      Sil