26 Aralık 2012 Çarşamba

Sevgili Ojemrujumrimelim'den hediye geldi...!!!

Yılbaşı yaklaştıkça herkesi bir hediye heyecanı sarıyor. İşte böyle bir anda sevgili ojemrujumrimelim'den bana bir hediye geleceğini öğrendim ve heyecanla beklemeye başladım. Pazartesi günü beklenen an geldi ve paketim elime ulaştı. Kendisi nezaket göstermiş ve çok cici şeyler seçmiş. Benim vanilyalı kokulardan da hoşlandığımı aklında tutarak Yves Rocher'den çok güzel bir vanilyalı koku seçmiş.


 Yves Rocher'in özellikle bu vanilyalı ve hindistan cevizli kokularına bayılıyorum. Ayrıca TBS'dan da yine benim çok sevdiğim çilekli bir vücut kremi seçip yollamış. Son olarak da güzel bir terracota Gabrini allık seçmiş. Bu allığı hem yaz hem  de kış aylarında büyük bir zevkle kullanacağım.

Allığın yakından görünüşünü ve  cildimde duruşunu da göstermek istedim.

Yılbaşı yaklaşırken harika bir sürpriz oldu ve hediyelerin hepsine de bayıldım. Hepsini zevkle kullanacağım.  Kendisine bu güzel erken yıllbaşı hediyeleri için  tekrar teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. Canim cok guzel hediyelerin. İyi gulerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa çok güzeller, güle güle kullaan :)

    YanıtlaSil
  3. @çağladenizdönmez... teşekkürler..
    :-))
    @ilkeizmirli.. çok teşekkür ederim..:-))

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. @tuğçedemir.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. canım en guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Canım beğenmene çok sevindim güle güle kullan ve beni hatırla ;))) Şimdiden mutlu ve bol sürprizli yıllar ;)

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller şekerim güle güle kullan:)) MUTLU YILLAR...

    YanıtlaSil
  9. TBS neden burda yok diye oturup ağlamak istiyorum artık..
    Güzel günlerde kullan canımmm :)))

    ♥.♥
    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  10. @kardelen..teşekkür ederim...
    @özlemtuana.. teşekkürler canımm..
    @Naslı...çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  11. @ojem.. canım çok teşekkür ediyorum sana.. çok beğendim ve zevkle kullanmaya başladım bile.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Çok cıcılerr gule gule Kullanasın ınsalah ...

    YanıtlaSil
  13. @matruşka.. çok beğendim hepsini teşekkür ederim..

    YanıtlaSil