31 Aralık 2012 Pazartesi

Efe Kozmetik'de Tanaçan İle birlikte oje sürme günü vardı...

Cuma günü olan bu etkinliğe işten erken kaçamadığım için ancak akşamüstü saat 17.00 gibi katılabildim. Ben sonuncuydum o nedenle ojelerle artık istediğim gibi oynadım. 
Bu arada Dilek Hanım benden önce Yasemin isimli bir takipçimin gelerek beni sorduğunu söyledi, ne yazık ki yetişemedim ve tanışamadım kendisiyle üstelik de annesi ile beraber gelmiş ve Dilek Hanım'ın dediğine göre de sıkı takip ediyorlarmış beni, bunu duyduğuma o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Tamamen zevk için ve sıkıntıdan başladığım blog yazma işinin bana kazandırdığı dostları gördükçe daha da çok seviniyorum. Bir sonraki oje sürme gününde mutlaka bütün gün orada olup, gelenlerle tanışacağım. Yasemin seninle bu sefer görüşemediğimiz için çok üzüldüm, artık kısmet bir daha ki sefere.. Sana ve anneciğine çok sevgiler ve iyi seneler diliyorum.
Hemen denediğim ojelere bakalım şimdi..

İşte China Glaze cicileri ve benim denediklerim. Sürdüğüm ojelerin isimlerini unuttum ama sağ üst resimdeki iki kırmızı ve turuncu rengi de çok beğendim. Bir tanesi Pure Torture ama hangisi bilemedim şimdi.  


 Hafta sonu ojesi yazısında göstermiştim bu ojeyi Go Crazy Red oluyor kendisi..

Bu iki ojeyi almadım çünkü hakkımı bugün satışa sunulacak olan China Glaze Cirque de Soleil koleksiyonundan beğendiğim 4 adet oje için kullanmak istiyorum. Tanaçan Kozmetik'in Anadolu yakasında satış yaptığı yerlerden biliyorsunuz Efe Kozmetik ve burada 2 ayda bir falan da oje tanıtım günleri düzenleniyor. Bir sonraki günde ben de orada olacağım işallah. Hepinizi bekliyoruz.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Harika bi etkinlik olmuş çok kıskandım (:
    Candie'de gözüm vardı çoook fena..

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. güzel olmuş ben de sabahtan katılsaydım keşke dedim.. candie'yi beğendim ben de ama hakkımı saklamak istiyorum yeni ojelere..:-))

    YanıtlaSil
  3. Eminim çok zevkli geçmiştir. İnsan kendini kaybedip, zamanı unutur gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  4. @makyajlıhaller.. zaten bir girdiğimi bir de çıktığımı hatırlıyorum..:-))

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli geçmişe benziyor ^^ Keşke burada da yapsalar :)

    YanıtlaSil
  6. @j.d. Keske ama yavas yavas geliyorlar sanirim her yere..

    YanıtlaSil