5 Aralık 2012 Çarşamba

Günaydın..

Bu blogu açtığımda neredeyse 10 aydır yazdığım esas blogum audreyin şekerleri ortadan kaybolmuş gözüküyordu. 24 saat sonra ortaya çıkınca önce bu blogu da devam ettireyim dedim. Ama bir süredir googleda hakikaten bir acaiplik var. Bu sefer de zaman zaman resim yüklerken kotanız doldu lütfen yeni kota satın alın diyor. Bunu googleın bizi bezdirip direk .com uzantılı sitelere geçmemiz için için yaptığı bir politika veya direk googleın şaşkınlı olarak bakabiliriz çünkü kontrol ettiğimde henüz kotamın yüzde 20'sinin dolu oduğunu görüyorum. Ama bu blogu da aynı mail adresi ile açtığım için, mevcut kotaya dahil olacak ve ve burayı kullanırsam da kotaya dair daha sık hata vermesi mümkündür. O nedenle şimdilik bu blog pasif olarak kalacak. Blogum kayboldu diye bir panik üzüldüğüm o pazar günü destek verip, beni izlediğiniz için de çok teşekkür ederim. Dediğim gibi bir sorun olmadığı sürece sevgili blogumda devam edeceğim. Bu arada pek çok bloggerın başına bu tür şeyler geliyor, bana da blogum kaybolduğunda yardım eden arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum ayrıca.
Sevgiler.

6 yorum:

  1. canımmmm yanı burdan mı ordan mı sen bıze haber ver..kota olayı evet bende de oldu :( gecmıs olsun :) yazılarınla devam lutfen

    YanıtlaSil
  2. @kokoshkelebek.. asıl blog düzeldi ya şimdilik ordan devam ediyorum... teşekkürler canım elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum bakalım ne kadar gidecek.. sizlerle tanışmak da işin en keyifli noktası zaten...-))

    YanıtlaSil
  3. Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim;):)http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,daha çok yeni bir blogerim.Blog kesif etkinliğinden geliyorum.Güzellik ip uçları deneyimlerim ve kozmetik üzerine yazıyorum.Sizide bloğuma beklerim:)
    http://madamcosmetic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu Bloğu esas kullandığım blog bir ara kaybolduğu için açmıştım yani aktif değil aktif olan audreyinsekerleri.blogspot.com.tr adresinde ben de bloğunuza hemen bakacağım sevgiler :)

      Sil
  5. Ayy en çok korktuğum şeylerden biri :(

    YanıtlaSil