19 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni bir mim geliyor...

Evet bu sefer sevgili  Kozmetik Aynası tarafından mimlendim ve hiç bekletmeden yapıyorum.

-Mantığın mı duyguların mı ön plandadır.?
Sanırım buna mantığım diye cevap vereceğim. İki arada kaldığım zaman genelde mantığım ağır basar ve kendimi de pek duygusal bir insan olarak tanımlayamam. 

-İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutluluğu görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Buna da aşırı dış uyarı ve tatminsizlik diyeceğim. Şu anda bizim dışımızda o kadar çok çevresel etki ve uyarıcı var ki, telefonlar, kozmetik, giyim, kuşam, mücevher herşey gözümüzün önünde ve onların hepsini elde etmezsek bir şeyler eksik kalacakmış gibi hissediyoruz. Bu nedenle her aldığımızın daha fazlası, daha pahalısı ve daha iyisini almak için boşuna uğraşıp duruyoruz. Buna ben de dahilim.

- Haklı olduğun konuda kendini savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Tabi ki savunurum hem de sonuna kadar. Hatta kendimi dinletmek için de baya bir uğraşmayı göze alabilirim. Ama işe yarar mı derseniz, şu anda bulunduğum ortamda pek işe yaramadığını söyleyebilirim.

-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
Sanırım bu da yerine ve istediğim şeye göre değişiyor. Çok çok istediğim şeylerde tok gözlü olamıyorum ama  bir taraftan da paylaşmayı da severim.Sevdiğim şeyler benim olsun ben de onu çevremle paylaşayım çok isterim. Ama bazı şeyleri de çok sevdiğim şeyler mesela kesinlikle kendime saklamak isterim.

İşte benim cevaplarım böyle..
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Cevaplarını tahmin etmiştim, seni doğru tanıdığımı düşündüm okuyunca... :)
    Aynı mimi benim de yapmam gerek, ilk fırsatta yazacağım. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. @Tannesi.. seninkini de merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. yalnız (birazcık azcık çok polıtık cevaplar olmus ha soylıyeyım sana :DD

    YanıtlaSil
  4. Çok çok teşekkür ederim canım cevapladığın içinn :))

    YanıtlaSil
  5. @matruşka..yok çok politik değil düşündüğüm bu uygulamaya çalıştığım da bu..
    @kozmetikaynası.. Rica ederim canım .. :))

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. ımm tamam çok degıl peki peki oyle olsUn =)
    burcun terazımı?yada ne dir merak ettim?

    YanıtlaSil
  8. @matruşka.. hayır terazi değil yay burcuyum..

    YanıtlaSil
  9. desene bendensin sende ;) ama yogunluk olarak yengeçım ben cunku yukselen ay burcum yengeç,
    tanıdıklardan yola cıkarak yay ıyıdır ama ıstısnalar kaıdeyı bozmassa durust ve cana yakındır geneli ..

    YanıtlaSil
  10. @matruşka.. benim yükselenim boğa .. o nedenle iki yönlü de baskın karakter oluyorum..

    YanıtlaSil
  11. ımm ov baya zor ınatcı dık baslı dedıdı dedık bırısı olup cıkmıssın kızz seN ama yayı da tasıyorsan sevgi yumağısındır alıngansındır ve etrafda dıkat çekersın daımA...

    YanıtlaSil