29 Aralık 2012 Cumartesi

Haftasonu Ojesi.. China Glaze Go Crazy Red..

İyi akşamlar. Cuma günü Efe Kozmetik'de Tanaçan Kozmetik ile China Glaze oje sürme etkinliği vardı, bunu aslında bugün yazmak istiyordum ama vaktim çok dar. O nedenle şimdi sürdüğüm ojenin yazısını yazıp, pazartesi günü rahat rahat bu konuyu yazmak istiyorum. Oje sürme etkinliklerinde bütün ojeleri karşımda görünce genel olarak ne süreceğimi şaşırıyorum ama bu sefer direk kırmızılara ve bordolara yöneldim. Pure Torture ve Go Crazy Red arasından daha parlak bir kırmızı olan Go Crazy Red kazandı. 

 Resimler gün ışığında olmamasına rağmen böyle şahane çıktılar.

 Sonra yüzük parmağıma çok tatlı ve ışıltılı bir bebek rengi olan Candie ile kar efekti yaptım. Yılbaşı olmasa bu ojeyi görmezdim bile ama o kadar tatlı bir pembe ki.. Tam bebeklere ve meleklere uygun.

Bu sabah da gün ışığında iki resim çekeyim dedim. Ojenin rengine bir kere daha hayran oldum.

Tanaçan Kozmetik'in sık sık oje sürme günleri düzenlemesini istiyorum. Dediğim gibi, bunun ayrıntısını pazartesi günü blogda rahat rahat yazarak anlatacağım.
Sevgiler.

12 yorum:

  1. Çok çok çok çok güzel bir kırmızı! Çok beğendim, ellerinde şahane duruyor! Bunu eğer almadıysan derhal almalısın! :)
    *Bana uğramaz oldun bu ara? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tannesi.. Yok almadım hakkımı cirque de soleil koleksiyona sakladım pzt geliyormuş .. Uğramazmıyım ama görmedim yeni post kaçırdımmı? Hemen bakıyorum şimdi

      Sil
  2. Aslında çok da aktif olamadım son bir hafta, biraz keyifsizim bu aralar... Ama genel olarak, gözlerim yorumlarını aradı, ondan dedim. :)
    Her zaman beklerim, ne zaman istersen gel. :)

    YanıtlaSil
  3. ucuna surdugun sımlıı parlak ojeye bıttım beN ben chınadan hıc almadım daha cok pahalılar :(

    YanıtlaSil
  4. audrey, sen kesin çoktan keşfetmişsindir, ama blog'unda arayınca bulamadım: top coat ile renk değiştiren oje!!! yazarken seni düşündüm :)

    http://www.babetpalas.com/2012/12/top-coat-ile-renk-degistiren-china.html

    YanıtlaSil
  5. @no-go.. :)) biliyorum ama bir kere kullandım moon manikür diye de geçiyor sanırım alessabdrı yollamıştı kutulardan birinde.. O ara çok sevmedim tekrar bakayım bloga da hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  6. tamamdır, link bekliyorum ben o halde :)

    YanıtlaSil
  7. @no-go.. o yazdığım yazıyı çok üstünkörü yazmışım.. yılbaşından sonra tekrar sürüp ayrıntılı yazarım ok? iyi seneler..

    YanıtlaSil
  8. Matruşka.. pahalı almaya gerek yok.. Flormar, alix avien gibi uygun fiyatlı markalarda var böyle çok hafif renkli simli ojeler.. essence 'e de bakabilirsin onda da var..

    YanıtlaSil
  9. @tannesi.. canım ben de düzensiz okuduğum için okuma listesinde kaçırmışım heralde yazılarını..:-))

    YanıtlaSil
  10. Evet canım var alıx avıende ve dıgerlerınde puLLu,sımlı falan ama chınadakı bazı ceşıtler yok tabı oLanlarla yetınıyorum zatiN ßende:/
    :)) sıcaklıga gore degısen oje bılevarmış ya kontesde gordum geçen şaşırdım :)

    YanıtlaSil
  11. @matruşka.. sıcaklıklamı bilmiyorum ama sürdüğün topcoata göre değişen bir oje türü var.. yakında onunla bir manikür yapacağım..

    YanıtlaSil