23 Aralık 2012 Pazar

Yeni mim..

Bu aralar mimler sürekli geliyor. Konular zevkli ve değişik. Bu mimi de makyaj ve hersey yollamış bana. Hadi bakalım neymiş...

-En sevdiğim Blogger..? 
İşte bu trick soru denilen sorulardan. Şimdi o kadar sevdiğim bloglar var ki içlerinden tek birini seçebilmem mümkün değil, ama Alışveriş Cini, Ojemrujumrimelim, Cocosh Kedi, Güzellik Kazanı, Bi Kot Bi Tshirt  ve Moda ve Sosyete mutlaka her gün baktığım bloglardır. Diğerlerini de zevkle okuyorum tabi.
-En sevdiğim aksesuar.?
Blogu takip eden arkadaşlarım tabi ki bu sorunun cevabının en azından bu sıralar için bileklikler olduğunu biliyorlardır. Ama bende bu aksesuar aşkı dönem dönem değişir ve şu sıralarda da yavaş yavaş yine ilk aşkım olan yüzüklere dönmeye başladı.
-En sevdiğim hayvan..?
Evimde şu anda Pıtır isimli yaramaz ve geveze bir kedim olmasına rağmen köpeklerin sevgisi bambaşkadır diyeceğim. Birkaç yıl öncesine kadar minik bir köpeğimiz vardı evde, ne yazık ki öldü canım bebeciğim, dünyanın en akıllı, en tatlı köpeciğiydi. Onunla çok güzel zaman geçirirdik. Köpekleri çok sevmeme rağmen bakımları kediye nazaran 10 kat daha zordur, o nedenle şu sırada bir köpek daha alıp bakmaya cesaret edemiyor.
-En sevdiğim içecek..?
Buna da yine 2 sene önce olsa Coca Cola diye cevap verirdim. Ama diyetisyenim su içmenin önemini anlattığından beri şu anda en sevdiğim içecek su diyebilirim. Bir de Sturbucks Frappchino'ya bayılırım.
-En sevdiğim tatlı..?
Hayret verici olarak tatlıyla pek aram yok ama yediğim zaman cheesecake tercih ederim.
-En sevdiğim yemek..?
Buna da balık ve kara lahana ile yapılan bütün yemekler diye cevap verebilirim. Karadeniz kökenlerim burada ortaya çıkıyor işte..:-))
-En sevdiğim film..?
Bunu normalde daha çok düşünürdüm ama bugün konusu geçince cevap vermesi zor olmadı, tabi ki Fight Clup diyeceğim. Bir de Agatha Christie kitaplarından uyarlanmış bütün filmleri severim.
-En sevdiğiniz PC programı..?
Faydalı olması aşısından microsoft office programlarını severim. Zaten word ve exel  en sık kullandığım programlar.
-En sevdiğim TV. programı..?
Seçmek zor tabi, bu ara favorim Fringe ama True Blood ve CSI serilerinin hepsini zevkle seyrediyorum. Tabi biten House'u da unutmamak lazım.
-En sevdiğim renk..?
Buna da klasik olarak kırmızı diyeceğim, kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun.
-En sevdiğin çizgi film karakteri..??
:))) Artık çizgi film seyretmiyorum, oğlum bile seyretmiyor neredeyse ama ikimizin de seyretmeyi çok sevdiğim bir çizgi film var bu aralar, Fineas ve Ferb. Bunu seyretmeye bayılıyorum. Bir de eskilerden Tom ve Jerry tabi.
-En sevdiğim yazar?
Bunu da seçmek çok ama çok zor.. Klasik Rus ve Fransız yazarları, tabi ki Jane Austen, Charlotte Bronte, yenilere geçersek Stephan King, Dean Koontz,  Amin Malouf, Türk yazarlardan Hıfzı Topuz, Ahmet Ümit, Mina Urgan, Ayşe Kulin çok zevkle okuduğum yazarlardır.

Sevgiler....

4 yorum:

  1. kopecıklerı sevmen cok guzel bısı ya hayvan sevgısı cok ıyı benım herseyım oldu bır kopegım olmadı besledıgım:)
    frıngE hayraNI oldugunu bılmek guzel bende sezon 9 ızledım en son butun bolumlerı heyecanlı harıka bolumler yapıyorlAr bayılıyorum ...

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. fringe şu anda son sezonunda.. heyecanla takip ediyorum..
    @birmakyajbloguyazarı.. rica ederim:-))

    YanıtlaSil
  3. 5 sezon 9 bolum ızledım yazmak ısdemısdım canım eksık olMuş aynen bende cok bayılıyorum hrKa oyuncular bolumler spEr...

    YanıtlaSil