27 Haziran 2012 Çarşamba

Yeni Golden Lady Ojeleri..

Golden Lady markası ile tanışalı çok olmadı ama hızla ürünlerini çeşitlendirmeye devam ediyor. Yaz için bu birbirinden harika renkleri çıkarmış şimdi de..






Yaz geldi!
Golden Lady Kozmetik rengarenk ojelerle yaza merhaba diyor. Bu yaz renk renk tırnaklarla gezmeyen kalmayacak, bence en iyisi senden 2012 Summer Oje Koleksiyonundan ruhu na uygun rengi edinmelisin.
Yenilikleri Golden Lady Facebook veya Golden Lady Twitter hesaplarından takip edebilirsiniz.
Ben bütün renkleri çok beğendim..Ama favorim yeşil serisi oldu..Sizin yaz için favori renginiz hangisi?
Sevgiler...

4 yorum:

  1. renkler çok güzelmiş:)
    çekilişime beklerim,http://kozmetikperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. benim favorim ilk üç! mavi & yeşil tonları.. yaz sezonunda bu renkler beni resmen kendilerine çekiyor :)

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim, sevgilerr..

    YanıtlaSil
  3. @whats next.. güzel renkler hakikaten çıksa da alsak... ben senin blogunu da takip ediyorum..:-))

    YanıtlaSil