5 Haziran 2012 Salı

Essence Smokey Eyes Far Paleti ve Volume Curl Maskara

Essence alışverişini tanıtmaya devam ediyorum. Bu cici Smokey Eyes Far Paletini görünce hiç düşünmeden sepete attım. Zaten kahverengine bayılıyorum, bir de fiyatı da çok uygun olunca hiç düşünmedim bile. Adı da Punk Vibe imiş bu arada.. Bunun bir de siyah tonlarında olanı var. Siyah rengi de çok sevmeme rağmen muhtelif kişilerden kesinlikle kahverengi kullanmam gerektiğine dair tavsiyeler aldığım için artık gece dışında pek siyah eyeliner ve far kullanmıyorum.




Gördüğünüz gibi paletin biri kremsi yapıda hem baz hem de eyeliner olarak kullanılabilecek bir ürün. Hafif parlak ve dokusu güzel. Diğeri de fazla tozlanma yapmayan, güzel mat bir kahverengi. Bu da hem baz hem de göz kapağını koyultmak için kullanılabilir. Aldıktan sonra hemen çeşitli şekillerde denedim tabi.

 Bu resim kremsi farın eyeliner olarak kullanılmış hali, göz kapağına da kahverengi farı uyguladım. Tabi altta baz var. O gün spora da gitmeme de rağmen toz far çok fazla bozulma, akma yapmadı ama eyeliner olarak kullandığım krem far biraz dağıldı tabi gün içinde. O nedenle memnun kaldım.


Bu resimde krem farın baz olarak kullanılıp, üstüne de toz farı sürdüm. Kalem olarak da Avon Golden Brown kullandım. Tabi altta yine Nars göz makyajı bazı var. Şu ana kadar Avonun kalemi smudge proof olmadığı için biraz dağıldı ama farlarda heniz bir dağılma yok ki hava da çok sıcak.

Maskaraya gelirsek, daha önce yazdığım maskara yazılarında kirpiklarimi hem dolgun hem de azıcık uzun gösterecek bir ürün aradığımı söylemiştim. Bu ürün istediklerimi verdi diyebilirim. İki resimde de Volume Curl maskara sürdüm. Gördüğünüz gibi topaklanma yok ve kirpiklerim de yzyn ve dolgun duruyor. Tabi bu Essence'in diğer maskaralarını da denemeyeceğim anlamına gelmiyor. Bunun fiyatı çok uygun 7.95 TL. Diğer maskaralar da hemen hemen bu fiyatlarda.





Görüldüğü gibi benim kısa kirpiklerimi kavramak üzere fırçasının ucu kısa ve kıvrık. O nedenle hiç zorluk çekmeden bütün kirpiklere ulaştım. Rengi de gayet güzel bir siyah 2-3 katta verdi tam formunu ve rengini. Şu ana kadar fiyat/kalite bazında düşünürsek memnun kalmadığım bir ürün olmadı, işallah böyle gitmesini umuyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. supermıs ama bence sızde kırpık varrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. aa sahimi.. çok sevindim bunu duyduğuma .. teşekkürler..

    YanıtlaSil