4 Haziran 2012 Pazartesi

Günün Ojesi.. Essence Choose me..

Günaydın.. Bugün havanın da pırıllığına uygun olarak pırıl pırıl bir yeşil sürdüm. Adı da tam uygun Choose me, evet bu ismi okuyunca dün akşam direk bunu seçtim zaten. Jel kıvamında, sürülmesi kolay bir oje, zaten bütün Essence ojeler aynı şekilde fırçaları düzgün ve kolay sürülüyorlar. Ayrıca da silinmesi de gayet kolay, tek hareketle bütün tırnağı silebildim. Ancak bu ojeyi bazı yönleri ile CG Watermelon Rind'e benzettim. Kendisi bende var, daha önce sürmüş ve burada yayınlamıştım. Rengi, dokusu falan çok benzeşiyor gerçekten.Zaten bu tür ışıltılı ojelere bayılıyorum bu aralar, bir süre bunları sürmeye karar verdim.
Choose me yumuşak kıvamı ve jel dokusuyla gayet rahat sürülüyor ve iki katta tam rengi veriyor.Bu ojeler fiyatları  biliyorsunuz 1.99 TL. ama ojeler 5 ml'lik. Gerçi Pastelin son 5 ml.'lik kokulu ojelerinin de 2.50 TL. olduğunu düşünürsek fiyat uygun sayılabilir. Bu 5 ml. oje çıkarma işi yeni moda oldu sanırım, aslında bir yerde iyi de sayabiliriz,  belki ojeler çabuk biter.
 Görsellerimize bakalım..




İşte bu da Watermelon Rind'le resim çekilmiş hali. Gerçekten de benziyor bence. Watermelon Rind biraz daha koyu sadece. Bakalım diğer ojelerde de benzerlik çıkacakmı.??
Sevgiler..

1 yorum:

  1. bende aldım zaten ilk bunu kaptım standdan he he :))
    süper süper

    YanıtlaSil