6 Haziran 2012 Çarşamba

Vanilya Club Haziran Kutusu..

Evet her ay abone olduğum iki kutudan biri olan Vanilta Club kutum dün geldi. Kutuyu açınca önce bir şaşırdım sonra içindeki malzemeleri görünce hoşuma gitti, örneğin China Glaze oje ama düşününce ve diğer gelen kutuları okuyunca benim kutumda bir gariplik olduğunu düşünmeye başladım. Öncelikle kutunun içinden bir sürü broşür çıktı, tamam bunları her ay yolluyorlar ama bu seferki sanki daha fazlaydı. Kutudan gönderilen ürünlerin gerçek boy ve fiyatlarını gösteren kağıt çıkmadı sanırım bu görevi artık Vanilya Magazin yerine getirecek.
Vanilya Magazin demişken; orada gösterilen bütün ürünlerdenmi geliyordu tam hatırlamıyorum ama mesela bende başka kutulardan çıkan Bulgari deneme boyu parfümler yok. Ayrıca magazinde yine Young Blood'ın tanıtımı varken kutuda böyle bir ürün çıkmadı. Bazı kutularda Alessandro Lipstick sanırım orijinal boy gelmiş aynalı falan ama bana gelen resmen standlara koydukları testerlardan.

 Bu resimde bütün ürünler görülüyor.. Gözüme biraz az geldi bu sefer. Ayrıca bu sefer kutunun içinden her zaman koydukları ve içindeki ürünleri saran minik kağıtçıklar çıkmadı.


Ruju eklemeyi unutmuşum.


Nuxe kuru yağ... Bundan o kadar çok yollandıki bütün yaz bol bol sürebilirim.
 

Loccitane sabun.. Kokusuz, güzel bir sabun ama ben sabun kullnamıyorum, o nedenle sabunlukda duran süs sabunlarının yanında yerini aldı..
 

Lierac Lifting krem.. uzun zamandır bu markayı kullanmamıştım. Denemem için iyi oldu.
 

O kadar çok yıkama köpüğüm var ki.. Ama neyse seyahatte falan çok kullanılıyor.

 İşte kutunun yıldızı.. Diğer renk de Rose Among Thorne olmuş. Bu rengi daha çok sevdim sanki ben, kırmızım çok var.


Bunu görünce geçen ay Lila Kutuda da geldiğini hatırladım ve hemen uyguladım. Daha sonra ayrıntılı yazacağım.
 

İşte bu da ruj. Eğer bütün gelen rujlar bu blogda  gösterildiği gibiyse bu nedir diyorum. Ha renk olarak bir diyeceğim yok şahane bir renk, kırmızı pembe arası, ince dokulu, hafif parlak bir ruj ve çok da güzel kokuyor.
Ama yukarıda anlattığım nedenlerden ötürü bu ayki kutu biraz özensiz ve dikkatsiz geldi bana. Bakalım diğer kutu yorumları da gelsin de iyice anlaşılacak durum, belki bir kısım öbür rujlardan gitti, bir kısım bu bana gelen rujlardan oldu, bilemedim şimdi. Belki bazı kutularda Young Blood ürünleri var da bazılarında da farklı bir ürün vardır göreceğiz bakalım..
Sevgiler..

7 yorum:

  1. :-)) twiter accountunu bırakıp google connecte geçtim.. izliyorum seni canım..

    YanıtlaSil
  2. bana lip gloss çıktı tam boy sana tester şeklinde yollamaları hoş olmamış bence.

    YanıtlaSil
  3. Kutuyu görünce şaşırdım acıkcası. Alessandro mu rujun markası?

    YanıtlaSil
  4. resmen ruj testerı yollamışlar!! özensizliğin bu kadarna da pes!!

    YanıtlaSil
  5. yani bu vanilya ara ara tuhaflaşıyor böyle neden bilmemilk birkaç ay da böyleydi herkese farklı şey yolluyordu. yine böyle devam ederse keserim üyeliğimi.. vanilya desteğe mail attim bakalım cevap gelecekmi..

    YanıtlaSil
  6. canım bende de Lierac Lifting krem yok mesela :S

    YanıtlaSil
  7. Elidaa.. ama bana yazdıklarına göre kutu içeriğinde gösteriyorsa olması lazımmış içinde..
    vanilyanın sayfasından hesaplarımdan kutu içeriğine bakın dediler oradan gördüm..

    YanıtlaSil