26 Haziran 2012 Salı

Hafta Sonu Alışverişi... Bir Gratis Klasiği..

Hafta sonu gelince bir şeytan beni dürtüyor hadi Gratis'e gidelim diye resmen. Ama bu sefer mecburiyetten girdim biraz da çünkü oğlum İngiltere'ye giderken bavuluna konması gereken bir sürü ıvır zıvır çıktı yok ıslak mendil yok sayahat boyu duş jeli gibi. Tabi onları almışken Essence standına da şööle bir bakmadan geçemedim ay bir de ne göreyim yeni ciciler gelmiş, tabi hemen sepete attım kendilerini..

Efendim Essence Marble serisini getirmiş, tabi hemen ben de 1 oje bir maskara ve iki de göz farı alıverdim. 



Soldaki Seriously Mixed Up ki çok tatlı kahve-bronz-sarı tonları içeriyor, sağdaki ise Swirl it Baby! bunda da yine koyu kahverengi-pembe-gümüş tonlar hakim.




Marble maskaranın kullandığım  iyi maskaralardan olduğunu söyleyebilirim. Fırçası uzun ve rengi de çok yoğun neredeyse bir sürüşte kopkoyu kirpikler oluyor ve güzelce de uzatıyor. İçinde gümüşi parıltılar da var ama  henüz kirpiklerimde böyle bir parıltı göremedim. Adı da Michael's Black or Silver.


Bu mini tırnak seti de tırnak süsleme malzemeleri arayanlara ilaç gibi gelecek. Sette iki sünger, iki tırnak çubuğu ve ve bir tane de ince, uzun tırnak fırçası var. Bütün bunların ne şekilde uygulanacağı setin içindeki mini kitapçıkta mevcut. O ince fırça ile yakında ben de ilk denenemi yapacağım.

Essence serisinin geri kalan üyeleri de sanırım Türkiye'ye gelmeye devam edecek. Bu ürünlerin tek tek fiyatları aklımda değil ama hepsi de 8-10 TL. arasıydı. 
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Farlar güzel görünüyor,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. @kozmetik perisi.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Tırnak süsleme aparatlarına bakıp bakıp ne olduklarını anlamayıp almamıştım, en çok ihtiyacım olan şeymiş halbuki :) En kısa zamanda almalıyım :)

    Güle güle kullanın aldıklarınızı :)

    YanıtlaSil