14 Haziran 2012 Perşembe

Günün ojesi.. Essie First dance..

Günaydın.. Bugünkü ojemiz Essie'nin düğün koleksiyonundan First dance isimli oje. Bunu bir süre önce Zidaya.com'dan almıştım. Hatta bir türlü temin edilemediği için de geç geldi. Neyse geldiğinde denemek için sürmüştüm ama resimleyemedim. Bugün de oğlumun mezuniyet törenine gideceğim için özel bir renk süreyim istedim. Lacivert bir Hakan Yıldırım for Koton elbise giyeceğim, ojem bu seferlik elbisemle uyumlu olsun istedim. Görsellere bakalım..





Tırnaklarımda çabuk kurusun diye 2 kat sürülmüş hali var. Aslında her zamanki gibi üç kat sürseymişim daha iyi olurmuş. Bir de Essie ojelerin kıvamı çok yoğun değil o nedenle az katta güzel durmuyor, mutlaka ton farkı yapıyor.


Bunu da IPhone Filter Mania App'i ile yaptım. Çok hoş oldu bence, böyle IPhone uygulamalarını çok seviyorum. Çok eğlenceliler.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. RENK ÇOK GÜZEL SON RESİME BAYILDIM BÖYLE ÇALIŞMLAR BEKLİYORUMMM
    http://glitterwomen34.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Tamam canim kesinlikle yapacagim

    YanıtlaSil
  3. son resim gerçekten çok hoş olmuş. Ojenin rengi de tam kızılcık rengiymiş. çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. @güzelliknehri teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  5. Kırmızının tonuna bayıldım :)

    http://kucukperinindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil